27 July, 2010

SALES !!

15 July – 5 August 2010 : Esprit Sale


aku peminat ESPRIT tegar........kalo ada yg giler macam aku..
jom kita terjah ramai2..



2 comments:

Dr Singa said...

kat mana.....?????

Lynn Abd Latib said...

DR Singa

di 1 UTAMA PARKSON....jom DR kita g ...

Post of a DAY

Entry pertama di September 2026

Tbh hari ini baru aje aku masuk opis Semalam aku terlibat seharian dengan Seminar Perkeso di Bangi Berpinar mata ,sakit kepala berdenyut2 Lo...