02 July, 2010

jangan pening

korang kalo ter"tengok" ter"godek" blog aku
dr dulu..dan tetiba hari nih
mesti pening tgk blog template aku nih
memanjang bertukar
( sgt cepat boring aku nih kan..)
jangan pening..

mmg aku suker je
explore & attempt new template
bila aku boring
dan menyampah tgk.......
aku sbnrnya tgh tggu ....??

template design dr pn farah
bila dah install
i/allah aku x tukar dah template ku ini..........
okey!!

No comments:

Post of a DAY

Entry pertama di September 2026

Tbh hari ini baru aje aku masuk opis Semalam aku terlibat seharian dengan Seminar Perkeso di Bangi Berpinar mata ,sakit kepala berdenyut2 Lo...