04 August, 2017

Comfort food!


Senang aje kahwin dengan aku
Dapat makan egg tart ni pun
Dah happy sgt


Aku bukan jenis orang yang fussy sgt
Siapa yang kenal aku
Dia tau aku ni macammana orangnya
Bagilah aku makan
Happynya macam dapat durian runtuh!

Sebab itu diet memanjang failed!!
Asik ingat makan aje

Abis tu camno..
Food lover kekdahnya!!

Silalempanglajulaju




1 comment:

Unknown said...

Sedapnya kak! Fav saya ni. Hehehe.
Kalau balik rumah mak kat Manjung, mesti pergi pasar malam, ada pakcik tu buat egg tart sedap sangat <3 <3 <3

Jemput baca bahaya impetigo pada budak2: http://nurulatiqah.com/impetigo/

Post of a DAY

Aku & AKPK di tahun 2013

Aku memang dah lama nak buat entry ni Walaupun umpama buka pekung didada sendiri Tapi ini antara pengalaman peribadi aku Aku nak share supay...