15 August, 2014

Melted!

Seriously!!!
Mama has fallen in loves thousand time with you,Adeeb!

Aloloh comel sgt dah pandai senyum
Biarlah puji anak sendiri
Sapa lagi nak puji kalo tak maknya kan....



Benarlah anak itu anugerah Allah
Lahirnya anak itu bawa kantung rezeki
Subhanallah

Syukur alhamdulillah
Dengan kurniaan Allah
Semoga amanah Allah ini dapat dididik dengan kasih syg & ditarbiah dengan iman.




2 comments:

Raihan said...

comeyy sungguh lin....nak gomol²...hehehehe

Ibu n Abah said...

Lynn
Alolorh mmg sangatlaaaaaa comei
Makcik pun boleh ter'caiyak'(cair)

Post of a DAY

Aku & AKPK di tahun 2013

Aku memang dah lama nak buat entry ni Walaupun umpama buka pekung didada sendiri Tapi ini antara pengalaman peribadi aku Aku nak share supay...