Pages

08 July, 2010

sotong oh sotong...goreng pun sodap!!


(kalo besar macam ni..aku pun takut nak masuk umah gt)

credit to pak google


sana-sini heboh

pasal ramalan paul si sotong kurita tuh

aku pun dok dgr2 budak opis

bergosip kat pantry

dan the best thing ramalan sotong ni banyak yg mengena lak tuh


kelakar lak aku..


mana aku nak carik

seekor jadiler..


nak tau 10 tahun lagik

aku masih keja ke jadi housewife yg berjaya

aku senang ke tak?


nak tau minggu depan

gril umah kami

siap ke tak?


nak tau agak2 hujung tahun ni

aku leh tak berjimba2

merayau dgn family ke spore?


agak2 berapa anak aku yek?

leh dpt boy ke girl next baby nanti?


wahhhhhhhhhh...kan senang gitu...

bagi sotong yg wat keja

bagi sotong yg wat prediction..

aku leh goyang kaki jer gt...........


"apa ko merepek nih,lynn..."

abaikan repekan ku pg2 nih

gara2 x cukup tido....ngantok weiiii!!









6 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ngatuk tgk bola ke??
ari ni pon kecoh pasal sotong
tapi sy dah tau lama
hubby duk sembang pasai ni..eheh

Suliana said...

tak tahu la sotong ni sape kak :-) dia ni pak nujum ke? hehe

akma said...

hahahaha! penangan 'Octopus oracle' la nie... Go Holland okay. Hiks!

littlehumblelynn said...

Rose--x tgk bola pun..si baby tuh yg meragam tgh malam tadik..huhuhu...

Suliana--sotong paul tuh mmg sotong betul..sotong kurita yg digunakan utk meramal macam2 terutamanya world cup game..macam VOODOO gt..

Akma-- tuh ler kecoh kat opis pagi nih..sotong punya pasal!!nak makan nasik lemak sotong pun dah x lalu gt..

ayu said...

lynn : ayu redah jeeee...sgt suka nasi lemak sambal sotong ...........

suamihanyisterizuki said...

hohooho mesti sotong tuh pening nk layan..hehhee