Pages

22 July, 2010

PINDAH 8 --final touch UP!


malam tadi aku dah bersusah-payah settlekan bahagian dapor
malam ni tggl campak dlm kotak / plastik hitam shj perkakas yg tggl
perkakas bawah kabinet tv
papa dah settlekan malam semalam gak

malam ni nak settlekan kabinet kasut
nak audit kasut2 lak
(kat opis audit akaun org..kat umah pun kena audit jugak)
nasib baik aku jenis x banyak kasut
mmg x rajin membeli ok..
selagi x hancur kasut yg ada..selagi boleh ku heret
itulah yg ku lanyak smp ke sudah
begitu jugak bab beli baju,make -up..

(bab nih en papa sgt PUJI ok..)
tapi bab beli PARFUME..FAILED...!!huahua..

petang nih en papa
baru nak settlekan urusan tukar alamat di TMPoint
x tau samada leh remain same number @ not
sbb move x jauh sgt
begitu jugak dgn satelit ASTRO tuh
aku x tau cajnya berapa..
en papa kata nak tel semula installer
mintak dia wat ler nampak gayanya

dgr citer en papa
the owner havent paid yet the charge of grill tuh
so x choice we will let go our fund by tdy
dan samada dia suker @ x ..
kitorg akan tolak dr sewa umah august
nasib ko ler kan..

petang nih nak g merayau sat
nak cari stove baru
stove yg lama
mmg ala2 hancus gitu
dah 5 tahun aku lenjan
mula2 ada hati nak beli induction cooker
tapi mahal weeiii..(belum rasa terMAMPU nak let go duit sebanyak itu)

kata en papa
bawak bersabar,tggu beli umah sndr dulu
leh install sekali dgn kitchen cabinet
iyolah tuh........

hopefully esok xde masalah
movers on time
leh cepat2 siap pindah barang
bukan apa..x suker letak anak2 bwh nurseri lama2
lagi cepat settle pindah
aku leh unpack barang pelan2
dah siapkan dapur dulu
baru leh amik anak2..


kawan2 doakan smg segalanya berjalan lancar esok
i/allah kalo rajin kuhapdet blog nih lagik..
if not see next monday..

smg allah permudahkan urusan ku esok..
amin..

3 comments:

ayu said...

selamat berpindah lynn..

wow, tak sabar plak nak ke rumah ^_^

sila ambil award anda di blog ayu ye..

suamihanyisterizuki said...

waa beshnyer, dh nak pindah...InsyaALLAH kak, semua nya ok..ameen...

saya nih, adoi umah lame pon tak kemas2 lagik uuuuplan weekend nih nak basuh umh br, tapi skrg demam selsema batok lak...xlarat je dah nih

diriku said...

slmt brpindah =]