Pages

02 July, 2010

bila mak mula membebel : )



pg2 as usual
kena report duty pada mak

SESSI SOAL JAWAB

+ kamu dah dpt umah lin?
-dah dpt dah..
+kat mana?rumah apa?
-kat ampang,umah tinggi..apartment ala2 kondo gt..
+aikkh tgkt berapa?berapa bayarnya?
-tgkt 9,sewa adalah rm***, kena bayar rm3k+
+lailahaillah..mahalnya..tinggi pulak tuh..tinggi2 pun mahal..besar ke rumahnya..

**** hamba speechless****

bagiler peluang mak membebel pg2 nih..lama dah mak x membebel kat aku
dulu masa anak dara,tetiap pg kena bebel..bangun lewat
balik lewat kena marah lagik
kahwin lewat pun kena marah
lewat solat lagiler
serba-serbi lewat aku nih
dah kwn ada anak sndr..aku lak memanjang membebel dgn kak ain..smp si booboo pun kena leter jugak..huhuhu

mak,
kalo ler kat ampang tuh ada rumah murah,xkan ler lin nak g cari rumah mahal gt..
ada yg murah nun tgkt 4..takde lif..rumah ala2 nak roboh gt.kesian kat cucu2 mak..belum lg anak kesayangan mak nih yg makin montel nih..x larat nak naik tangga..itupun mahu rm750..x ke giler..ada lak smp rm900 yg diorg nak..mmg hampeh!!


jadi nak xnak terpaksa bayar sdkt mahal utk selesa..sedikit lebih utk dok dkt segala fasiliti & sedikit banyak utk faktor hampir ke tpt keja..tpt nursery kak ain & si booboo..
jadi mak doakanlah smg anak mak nih murah rezeki selalu..
nak wat macammana..

apapun Lin Sayang MAK...........mmmuahhhhhhhhhh..!!


2 comments:

Farah said...

hahaha ni ayat sama kuar dari mak saya dulu mase cakap nak menyewa kat KD ni..rumah kecik je tapi mahal..nak wat cemane..nila plg dekat ngan tmpt kerja..pastu selesa plak.

littlehumblelynn said...

farah,

tul ler..nak cari yg selesa & yg dkt serba-serbi mmg mahal lg2 area ampang..flat cabok pun rm700-rm900...

mmg geram jer..bila dah jupe yg elok..kena lah berkorban RM sikit..