Pages

26 July, 2010

selamat berPINDAH akhirnya...

pic crdt to google

syukur alhamdulillah

segala puji bg ALLAH

aku & family selamat berPINDAH ke rumah baru kami

jumaat lepas



selain kes berebut lif di kondo tuh

kes yg paling biasa

at the end ,lorry mesti up harga

malas nak bergaduh

x kuasa.....tp mmg aku mengarah tahap DEWA punya

1 barang pun aku x angkat

bengang punya pasalkan....

dalam tempoh 3 jam barang2 dr umah lama ke umah baru tuh

start pindah kul 9.15am..siap dlm kul 12.30



aku lak amik masa dok kenakan curtain

assemble all bedframe

susun furniture..mengemop lagik

membasuh dapor bagai

mengeluarkan pinggan-mangkuk susun dlm kabinet

mengemas bilik kak ain

mengemas kain-baju

dkt kul 6pm baru settle

(itupun bab buku2..kotak isi perkakas kecik2 x siap lagik tuh..)



memang PENGSAN!!!!!

itu x angkat barang tuh

kalo angkat 4-5kali pengsan kot!!



apapun aku dah senang hati skt

pg nih bangun awal sikit

sbbnya kena hantar kanak2 ke nursery

yg jauh sikit berbanding umah lama yg belakang umah tuh

x kisahler kan..



last week x jadik balik kg

en papa sakit2 badan

x larat nak drive jauh2

this week pun x leh balik kg gak

aku lak ada team building 1/8 nih



so next weekler kalo xde aral melintang








6 comments:

DrSinga said...

selamat mempengsankan diri...!!!
:)

Suliana said...

alhamdulillah.. settle :-)

littlehumblelynn said...

DrSinga

tuh ler...pinjam bibik celik IT tuh kejap Dr..huhuhu..

Suliana,

tq..akhirnya..pening nak mengemas x abis lagik..

ayu said...

selamat mengemas wehhhh

zailamohamad said...

Thanks for the award!!

Alhamdulillah semuanya dah selamat..selamat membina kehidupan baru di suasana yang baru;)
moga segalanya berjalan dengan lancar;)

Intan said...

Alhamdulillah Lynn dah masuk ke rumah baru..weee bestnya but I really can feel ur "penat"...huu huu.

Takpe-takpe, penat tu sekejap je, once dah settled..tu diaaa, meti best kan!