Pages

06 July, 2010

PINDAH 2

as usual dah siap entry 30 hari mencari rumah
aku sambung lak dgn entry PINDAH
jangan ada yg muntah darah lak

balik keja semalam
sempat pg tgk umah
alhamdulillah..dah siap pasang lampu/kipas
dan lampunya..aku x tau nape..(banyakler pulak..)
agaknya owner tuh suke lampu kot
tapi aku suker jer..comel2 lampunya

problemnya lagik
still x install grill
tp kata maintenance tuh dia dah ukur
try level best to install dlm minggu nih jugak
aku selagi xde gril aku x mo masuk umah tuh..

problem lagi satu lak
kena bayar deposit rm200 pada maintenance
utk pindah barang
kononnya utk deposit keselamatan lif
hellllllllllooooooooooo!!

mmg macam cilakak!!
geram giler aku..
whatthehell...!!

ok..aku boleh jer bayar
tp make sure ko refund balik
mmg aku bengang giler..
padanlah owner tuh pun bengang dgn maintenance company tuh
mmg macam haram!!

problem lain
sliding door kat umah tuh
still x berkunci..lopong gitu jer
bila diorg nak install aku x tau

lain2 problem..
pili air kat dapur--air slow hampeh!!
ini mmg kena kerah en papa
sumer nak kena infm awal2
kang masuk umah..haram xde

aku mmg FUSSY ok.....
malah sgt FUSSY bila melibatkan
duit aku yg dah habis banyak
tp in return sumer xde
peduliler apa org kata
aku dah BAYAR..pls buat macam yg dikata

aku hanya tuntut apa yg dia janji
aku xmo masuk umah tuh
kalo sumer serba x kena
aku akan paksa diorg buat jugak..

dah siap sumer benda
baruler aku pikir nak carik movers pulak
aku banyak sgt kes dgn mover
lg2 bangsa h***U ..
janji 10am ko smp 8pm
janji 10am kul 7am ko dah terpacak
mmg cakap belit2
kata bayar rm400+
masa dah hantar kena tambah smp rm600
sapa x angin..
kata 3 tonnes lorry...masa dtg ko bwk 1 tonnes lorry..
then terpaksa 2-3 round dgn lori kecik tuh
dan confirmlah aku kena bayar lebih kan???????????


nak carik professional movers
seriously aku x mampu
cajnya rm1000-rm1800

aku dah banyak sgt berhabis
mmg x mampu dah nak let go duit banyak tuh lagik

PENING SIOT!!!!!!!!!!

ada sesiapa nak recommend movers yg boleh dipercayai,berpatutan & punctual serta boleh wat keja pada aku?

aku desperate nih!!

















2 comments:

Imaan09 said...

biar btul sampai RM1000 movers?ada satu movers y saya penah guna..tp kad tinggal kt umah lak, i'll inform u later, k.

Imaan09 said...

erkkk.sory2..baru teringat..
016-2067541
016-2327338
tu pun klu masih diperlukan..