Pages

15 July, 2010

lil booboo dah pandai merajuk ^_^


pagi tadi dlm kul 5am

aku kelam-kelibut bangun

goreng daging kunyit+bawang ptg bulat2 tuh

nak makan sama nasik putih

dan sup ikan merah yg aku masak malam td

utk sahur..........yes ( posa lagik nih..)

kan marathon 26 harik......(ishh..ishh..bersalin booboo punya pasal)

bancuh teh tarik (wpun x sesedap teh mamak)

belasah jer lah ok


tgh sedap2 mamam

si kecik tomei mama nangis

uwa...uwa..nak susu lah tuh

aku lak tgh mamam..tggl sikit lagik

terkocoh-kacah basuh tangan

nak bagi susu lah kononnya

baru nak sua.......dia makin kuat nangis

jenuh ku bagi..makin kuat nangis

rela lak dia berlapar gitu..hisap pacifier dia..nyot..nyot..


rupanya dia "merajuk" ok

mama lambat sgt bagi susu

terus xmo dah...........

aallla..busyuk2 mama...


so aku pun landing sebelah dia

mmg dia lgsg xmo..smp kul 7am

baru lah dia nak menyusu..


penangan sapa lagik

menurun perangai mama lah nih kan..........(mogok lapar)

huhuhhu..


foot note:this 17/7 lil booboo is 11 month..

3 comments:

ayu said...

lynn : wahhhh..booboo ni sgt pandai lorr..
danial pun bangun juga tiap kali ayu bangun sahur...huhu..

littlehumblelynn said...

Ayu,

ini budak sudah notti tau..pandai macam2..makan macam2..sumer belasah..telur pun dah makan(nasib baik xde allergy)..x bagi nangis..kelek bantal busuk ke hulu-hilir..

DrSinga said...

rindu kat mak
ke....
rindu kat mak masak ni!!??
:P