Pages

12 July, 2010

PINDAH 4


jangan ada yg membebel
entry sama lagik........
yes........mmg sama ler..

so bulan nih....mmg entry PINDAH jerk smp muntah

hehehhe...

as usual aku sibuk dgn urusan packing lagik
dah pg basuh umah
dah beli beberapa brg2 WAJIB beli
utk masuk umah tuh
berhabis jugak..aduiiiiiiiiii!!!!!!!!!

pening pala nak kira bajet semula..

dan yg makin memeningkan kepala aku
rumah tuh still x grill lagik...
malam ni baru nak roger
kalo bole nak mintak diorg wat cepat2
sbb aku mmg expected to move in by 23/7
aku malas nak pindah on weekend
mmg aku rasa better pindah hari org keja
kalo pindah weekend pun
aku jenuh nak mengemas dlm 1 hari

kak ain yg plg x sabar nak pindah
tetiap hari akan tanya
+mama,bila kita nak pindah umah baru?
-sabarlah,mama tggu org pasang gril umah kita dulu,bahaya kalo xde gril
+nanti org jahat masuk yea,mama
-ahaaaaaaaaaa...

sebenarnya kak ain excited
utk umah baru kami nih
kami allocate 1 bilik yg paling comel
utk jadikan bilik dia
kak ain dah besar
next year dah 5tahun
dah boleh ku ajar pelan-pelan
supaya tido sendiri
bukannya tido sama mama & papa lagik

aduiiiiiiiiii
banyak benda lagi x settle
as usual banyak benda
aku kena wat sndr
en papa bab2 nak liased dgn org
mmg akan paksa aku yg wat
katanya dia bab " PR" hancus!!
ada ke gitu??????

tapi kali nih
aku paksa dia
yg cari lori/mover
aku MALAS ok..........


huahuaahuaa...


No comments: