Pages

15 September, 2010

yes..esok cuti !!apa nak buat?


suker hati aku pg nih
sbbnya en papa rajin hantar wife pg keja
aku bangun pg terkam dapor dulu
memasak kari ayam,sup sayur,nasik 2 pot
sbbnya en papa masih bercuti dan kedai makan banyak tutup lagik
so nak tak nak kenalah aku memasak
kang pakcik tuh makan maggi lak..

malam tadi aku x tido nyenyak
si auni meragam the whole nite
mungkin sbb hidung tersumbat
mungkin jugak sbb badan dia masih panas lagik
aku pun jadik curious dgn auni
kalo setakat demam pas imunisasi takkan smp 3 hari x kebah nih
tp badan dia temperature x naik smp 38.5
masih rendah berbanding demam masa posa hari tuh
aiiiiiiiiikhhhhhhhh risau lak aku......
(auni,auni..mama selalu risaukan kamu..)
next week 20/9 TCA auni di hospital lak
janganlah hendaknya demam auni melarat2

the best thing pg nih
masuk keja 9.30am
amik ko.........semalam keja balik kul 8pm
jadik hari nih suka hati aku je nak masuk kul berapa..aci?

2nd best thing gigi dah kurang meragam
swollen gummy dah reda
berkat berkumur dgn air garam malam tadi
(dgn muka terpisat2..huhuhu..)
dan telan ponstan siap2...

esok cuti.......
rancangan awal
nak pg beraya di rumah bonda terchinta'
dah dkt seminggu raya
x sempat lagik beraya dgn bonda sendiri
alkisah mak pun baru smp dr kg semalam
so ptg nih nak call mak

order lontong aci?
hehehehe..........


x pun rendang ayam+nasi himpit ke?


mau bersilat mak aku melayan kerenah anaknya

nak order macam2
nak makan aneka makanan

alah..........bukan selalu weiiiiiiiiii!!



3 comments:

Elyn said...

selamat hari raya ellyn!! tgk lontong kuning tu sedapppp nyeeee

armouris said...

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat

littlehumblelynn said...

elyn

tuh ler yummy2..x jupe lagi raya tahun nih..

armouris

tq!