Pages

24 September, 2010

is she recovered?

gambar auni masa umurnya 6 bulan

setelah 24 jam running antibiotik CEDAX si lil auni
aku melihatkan keadaan auni lebih baik
setelah 4hari ini hari pertama auni punya temp bawah 37.5
dia masih aktif seperti biasa
cuma auni kurang makan sikit..mungkin throat infection buat dia hilang selera
tp aku x expect rapid healing
as long as she shown little bit difference
its more than everything..
syukur alhamdulillah!!

is she recovered?
yes she is...dan aku yakin anak aku bertambah baik
wpun still running nose,still coughing
tp mmg nampak perbezaannya
berkat doa aku & papanya yg x pernah putus2
berkat doa ahli keluarga terutamanya opahnya yg x putus risaukan cucunya yg sorang nih
mungkin jugak berkat doa kawan2 terutamanya rakan2 pejabat & d blog repekanku ini
terima kasih banyak2 pada mereka yg bertanya

sometimes bila ahli keluarga kita sakit
kita x expect org dtg tgk
kita faham org banyak urusan lain
tp bila ada org yg bertany
a!!
show they re actually concerned
itu dah cukup buat aku terharu
the tought is always count!!

esok aku ada agenda penting yg perlu aku hadiri
agenda ini sangat penting untuk karier ku
untuk masa depan aku & keluarga
mungkin ini peluang keemasan yg jarang aku dpt
jadi aku akan tgglkan anakku dgn papanya esok buat beberapa jam
smg dipermudahkan oleh DIA
(nanti aku ceritakan sekiranya ia sukses ok.)

esok jugak banyak open house invitation
nampaknya aku x boleh nak attend
mintak maaf pd yg menjemput
aku x nak auni exposed to public dlm keadaan dia yg baru nak sihat
samada x baik utk dia
dan mungkin jugak x baik utk bayi2 lain
takut berjangkit kuman pulak..

next 2 weeks rancangan aku & en papa
mungkin akan tgglkan auni & kak ain di umah opahnya
as aku x nak auni dok taska
dlm tempoh dia nak back to normal
biarlah dia betul2 sihat dulu
biarlah aku & en papa berkorban masa sikit berulang-alik
demi anak2 terchinta!!

syukur kehadratMU ya ALLAH.
yang tak putus2 mengabulkan doa ku ini
aku redha dgn setiap pemberianmu
kau yang maha mengetahui atas setiap suatu kejadian
kau yang maha mengetahui apa yang terbaik buat kami

anakku AUNI IRDINA BT ROSMADI
kau anak ku yang kuat semangat
anak yg sentiasa menjadi kemanjaan,kesayangan ku sekeluarga
smg cepat2 sembuh hendaknya
smg jadi anak solehah & menyejukkan hati ku & papanya
smg suatu hari kelak akan jadi anak yg mampu berbakti pada ku & papanya



2 comments:

Mama Qiestina said...

yaaaaaay alhamdulillah :)

qies pon semakin sihat ni kak lynn.syukur alhamdulilah.lega kan hati ibu ni.

semoga teros sihat.insya allah.

littlehumblelynn said...

yatt

tumpang happy dgr qies pun dah ok..ituler baru rasa nak relieved nih..