Pages

27 September, 2010

ini entry khas buat NADIA --my bestie yg jauh dimata dekat di hati :)

fews day back
aku keep sms with my dear bestie
NAD yg just delivered her twin adorable daughter

pada hari raya ke 3

dan sms nya yg terbaru buat aku rasa sedikit "ala ciannya ko"

aku : macammana anak2?

nad: anak2 aku susu campur, bfdg & bottle (FM) tp diorang macam x ckp dgn bfdg shj..pas2 mesti tjaga nangis nak susu lagi..apasal ar?

aku:Nad, 1st mistake expected anak x cukup susu..kita g top up dgn FM.sbnrnya baby awal2 nih bukannya dia lapar sgt,mostly nak kita peluk,nak kita dukung..keep bfdg..jangan gave -up!!

nad: dh aku ada 2 baby,cammana nak bfdg 2-2 @ same time?

mula2nya aku nak email jerk..sbbnya Nad jauh sgt,dia kat Kedah,so aku amik kesempatan utk tulis blog ini utk dia..

so Nad sila browse thru pic2 nih ok..





atau boleh jugak jengok website
ini

atau gajet nih leh membantu ;




atau boleh jugak dapatkan tips menarik disini

utk nad,

so sad x dpt jengok ko dan anak2 lagik..anyhow aku bukan LC utk tolong ko..just little bit info that i can shared with you..semoga ko tetap nekad utk menyusukan kedua2 anak ko ok..pls..pls..take care!!panjang umur,kita jupe..miss you so much!!

No comments: