Pages

07 September, 2010

alahai handphone.........


semalam balik keja

aku singgah berbuka posa di AEON AU2

makan kat LERK THAI

maakkkkkkkk aiiihhhhhhhhh tggu bapak punya lama


pas makan,solat

masuk Jusco

carik baju melayu en papa

carik baju kurung anak2ku

carik baju tido anak2 sekali

dan belikan handbag POLO mak


hp asyik jatuh jerk dipegang si booboo

bila jatuh--suh kak ain amik bg pd en papa

en papa siap jadi tukang kira guna calculator dlm hp tuh

ntah macammana dia tercicir kat mana x tau


adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh!!

tensen weeeeeeeeeiii


paling tensen nak g CELCOM semula

utk amik sim card semula

dan paling tensen lagik

nak carik handphone baru

disaat menjelang nak raya nih

marahnya aku..............


masuk kali nih dah 2x handphone hilang

2-2 pun sony ericsson

geramnya aku.............

mmg tragedi betul ler nak raya tahun nih


**lynn,bawak2 bersabar ok!!itu hint nak amik Blackberry ler maknanya tuh..huhuhu..en papa,duit APC sila sedekah pada wife terchinta ok..!!


3 comments:

Elyn said...

biasa la tu. time nk raya nk pakai duit byk ni la tetibe itu rosak ini rosak. mcm tau2 je kite ade duit lebih kan?? hihih

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

lor..siannye
sabar2..ehehhe


"Lynn, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, SEKIRANYA SEPANJANG KENAL DLM ALAM MAYA NI TERSALAH BAHASA N TERSALAH KATA..AMPUN MAAF DIPINTA.."

littlehumblelynn said...

Elyn,

tang duit "lebih" tuh xde lah..abis nak pakai raya nih..selamat hari raya & maaf zahir batin..

Rose,

ituler time macam ni pulak jadinya..
selamat hari raya jugak rose..maaf zahir & batin!!