Pages

03 October, 2011

Doa panjang di awal pagi 3 October

Sabtu lepas aku & anak2 tido di ward APSH
temankan papa yang sakit itu
seronok tgk anak2 yang berkepit dgn papanya
mcm x jupe 10 hari jer lagaknya

maklumler anak2 aku lebih banyak spend masa sama papa dr mama dia
sbbnya mama kuar gelap..balik keja pun gelap dah
kadang2 mama x smp rumah...anak dah masuk tido semula

so far lohkong look much2 more better
tp doctor hold smp hari ni utk repeat x- ray katanya
nak x nak dok jugakler di ward w/pun dia kuar masuk ward ala2 dok hotel gitu
suka2 jalan sana-sinun
mujurler dok hosp private 
kalo x , jgn harapler nak merayap gaya gitu

selamat shopping kasut sandal
wpun hanya belasah beli kat VINCCI shj
belasah beli baju blouse di JJ
gara2 xmo balik rumah amik baju lain
so hr ni g keja pakai baju baru..kasut baru
dgn harapan mood keja pun baru di bln Oct nih
muahahhaha!!

bulan ni bulan repair KPI

bulan ni nak cover segala menda yg burst bulan lepas
aku harapkan tiada siapa lagi yg jatuh sakit
smg aku & lohkong sihat2 hdknya begitu jugak dgn anak2
smg xde apa2 emergency macam bulan lepas
begituler panjangnya doa aku slps subuh pagi tadi
bulan ni aku betul2 mengharapkan smg segalanya berjalan lancar
amin..

insyaallah will bring the kids to PD
as token to them
to bring the cheerful faces stlh beberapa lama terperuk di rumah & hospital
kesian anak2 aku..
tgh survey hotel lain..ada hati mau ke LexisPD..tp yaaa ampun..reganya..
sila fengsan!!
layan gambar anakanda terchinta di APSH :-

si auni yang makin membulat skrg ni :-)


bergelimpangan tido di ward papa :-)

tgh menunggu berita dr lohkong
smg x ray report ok
boleh discharge ward hari ni

sudah rindu teratak buruk kami
di TPP itu


doakan yang baik2
amin..







7 comments:

gadisBunga said...

boooolatnya auni. heheh~

saya pun kdg buat cemtu. bila terpergi memana atau ter stranded kat memana tanpa baju spare, saya beli baru.

Majalah Masjid Kita said...

kunjungan perdana saya di sini.. salam kenal :)

Fitri Senin said...

semoga cepat sembuh dapat dapat bersama-sama bercuti

ayu said...

semoga bulan ni membawa kebahagian untuk lynn sekeluarga ye..

nak g PD ek ??nak ikuttttttttt..hehe

Lily@MamaZaraZareef said...

Aminnnnn..semoga doa kak lynn diperkenankan k..insyaAllah perjalanan bulan ni akan lebih baik..ni saya plak tgh struggle menjaga si kecik tuh..harap sakitnye tk melaratlah smpai kena warded lagi...huhuhu

Imaan09 said...

aminnnn.. smua dah ok..!

p/s-kak lin klu nk g lexis..or water chalet(pon besh jugak,murah sikit) n berniat nk guna membership sy, jgn bg short otice nooo.. k, sekadar makluman.. :)

mekchu said...

bergilir-gilir sakitnya... moga2 doa itu dimakbulkan.. itu semua utk hapuskan dosa2 kecil kita tu..

macam seronok je dorang tu tido kan..