Pages

11 October, 2011

another good reason to get a new tote bag ^_^

rupa yang x semenggah mana :-(



aku x tau apa masalah dgn beg ni
baru berusia 2 bulan
beli masa sales di Sembonia 70 % Alamanda
agaknya sbb beg murah
x tahan mana
tetas sana-sini


si auni yang dah pandai cakap
pagi2 ni
dia belek beg aku
dia sebut " mama, beg koyak lagi "
muahahahahha..


ko mmg anak mama, nunie..



dah ler x semenggah koyak lak tuh : \

 
boleh x bg separuh bonus hujung tahun utk mama ganti handbeg baru
kalo green light..mama sanggup heret beg nazak ini ke hulu- ke hilir 2 bulan lagik


lohkong , tapi kali ni kita beli yang tahan setahun dua..huhuhu

ayat x mo kuar duit sendirik
beg tangan kan jugak nafkah zahir dr suami
sila take notes :-)


- utk kawan2 yg x leh view picca..kindly leave comment yek..gara2 tempek gambar melalui dropbox application jer nih. tq in advance lalings :-)

9 comments:

zailamohamad said...

bagus!! bagus!! alasan yang baik..

sebab tu aku memang cerewet pilih handbag..sebab nak pakai lama haruslah invest beli yag mahal sket..hehehe

mzhany said...

alaa gambar tak keluar, uuu xnampok...

kaklyn, kite jenis gune 1hnbeg ni, buat lenjan, mmg harus cepat koyak kan, menggelupas lah, ape lah...

hehe mintak baru, designer punye ahahaa

ibuafiqahhuzaifah said...

lyn,

irni pun dah dapatkan beg baru bila si fiqah dah 2-3 kali cakap beg ibu dah koyak..

jadi la beg g keje jer pun,malas nak beli mahal sbb suma mak nenek duk dalam tuh..

ayu said...

aahhh la lynn..gambar tak keluar ni..hehe....boleh je minta kat suami..hahahaaaa

Imaan09 said...

muahaha..aunina nyer ayat y plg xtahan..dah laa "beg koyak.." siap tambah satu pkataan azimat "lagi"..hahaha

littlehumblelynn said...

zaila

nak mintak designer..huhuhu

mintak nyawa lohkong jawab nanti

hany;

ehhh kenapa x nampak?x faham..boleh jer view kat sini..tgk melalui hp ke hany ?

irnie

kena beli jugak ni..mau terburai barang tgh2 jln..auni pun dah pandai complaint..hehehe

ayu;

laaa...x nampak jugak..kat mana yg silap ni..tgk thru hp ke ?

lea;
tau x per..auni pandai cakap macam mak nenek mulut dia..huhuhu

ayin MM said...

huhhuuu... mmg alasan yng munasabah untuk membeli beg satu lagi.. hik!!!hikk!!!

kemgkadang yng mahal, tak semestinya tahan lama...pastu beli mahal2 sayang pulak nak guna sbg beg 'tahan lasak' nak bawa hulu hilir kan..kan...dilema wanita

mekchu said...

uishh... koyak rabak dah tu.. dahsyat betul..

Lily@MamaZaraZareef said...

beg sy yg kualiti sket pon slalu beli carlo rino jekla..bonia ada satu..tp mmg tahan lama n puas ati pakai..try beli yg murah2 dkt uptown tuh mmg hampeh..rupe mmg cantek bagaikan yg asli tp tk kukuh langsung..huhuhu..tp akak punye ni pelik sketlah..coz sembonia kan..supposedly ok sembonia tuh..tgk koyak die mcm dasat jugak..hehehe

kesimpulannya, cadangan beli beg baru tu disokong 110%..agagaggga