Pages

25 October, 2011

Genting anyone ?

esok kan cuti deepavali
memandangkan cuti singkat
dan xde idea menarik nak bwk budak2
so tetiba di pagi hening at7am
aku tanpa fikir panjang ajak lohkong utk ke genting esok pagi

alhamdulillah
first proposal -- GREEN light
muahhahaha

aku godek2 website genting disini
tgk harga tiket taman tema
aku pun dah x ingat tahun bila kali terakhir aku g Genting
so giler blur : \

tgk pelbagai pakej
macam2 jenis taman tema ada
tapi memikirkan sempat ke nak hadap sumer benda alah tuh
kang membazir lak kan..
bukan murah lak tuh..

dah ler anak kecik lagik..so x sesuai nak main permainan ala2 hardcore kat situ
so kena telek betul2 website ni
mana yg lebih sesuai utk kanak2 bawah 5 tahun ni

any idea kawan2 yg biasa pg ?

dulu masa zaman anak dara..aku ingat selalunya beli pakej free & easy
sbbnya penakut hampeh nak main segala mainan kat situ
almaklum aku ni gayat orgnya!!

for sure esok sgt ramai
so pelan asal mau bertolak seawal pagi  spt hari biasa pg keja
by noon time leh turun bawah balik
mungkin akan bawak keta half way & naik cable car ke puncak
bagi can anak2 & mama-papa menjakun naik cable car
huhuhuhu 

kalo jadi pegi aku tepek story mori kat sini

so far anak2 x tahu
kalo si kak ain tahu dia lebih excited
mau 24x tanya bila nak pg mama.?

mati hidup balik pun aku xnak naik benda alah ni..huhuhu

ini malam akan merayap ke Jusco sekejap
mau carik baju utk si auni
dia lgsg xde baju tebal sikit
risau plak ada yg kesejukan nanti


till then
happy holiday

4 comments:

ayu said...

maybe boleh try indoor games la lynn..hehe.sesuai sikit utk budak2...waaaaaaaa...bestnya...nak ikutt..hehe..kitaorg tak de plan g mana2..

Fitri Senin said...

best nye...!

Marsha~ said...

masuk indoor je dah cukup utk bebudak below 5yrs... lainlah duduk 2 hari, boleh masuk outdoor

Imaan09 said...

ohooo..best nya!