Pages

04 October, 2011

glad to be home :-D



mangsa banjir bergelimpangan di hall :-)




alhamdulillah
akhirnya aku & family reunited again at our tiny lil home
sangat lain rasanya bila berada di rumah sendiri
rasa rindu sgt2 nak golek2 kat hall kecik kami tuh


sampai2 rumah sibuk membasuh pinggan mangkuk yang x sempat nak cuci
basuh periuk nasi yang dah naik kulat itu
mmg sblm tggl rumah hari tuh banyak benda x settle
sbb rushing nak g hosp that time
so mmg mlm td keja mengemas dapor sahaja


kain baju yg dlm beg x kemas lagik
kain baju baru berangkat dr jemuran pun berlonggok dlm raga lagik
kesimpulannya..x tahu bila nak dtg mood melipat kain baju


smlm punyaler penat
aku anak beranak tido dkt hall macam mangsa banjir
sbbnya kak ain dh tertido dr dlm keta
so mamanya malas nak angkut naik atas..so sila tido beramai2 kat bawah
lohkong wpun nampak ok..doesnt look totally ok
nampak pale aje lagik
pity him :-(

lohkong is on medical leave until 6/10
will have further appointment with physician doctor next 10/10
dan aku bila lohkong bercuti mmg lagi kelam-kabut
sbbnya kena masak pagi-tghr sekali harung
susah jugak bila lohkong x pandai memasak ni
sgt jeles kalo kawan2 yg ada hubby yang pandai memasak ni..

apapun sgt2 bersyukur sbb lohkong dh kuar ward
wpun insuran reply macam giler lambat smlm
bayangkan discaj kul 1pm
kul 6pm baru dpt reply
macam harem!!

syukur..syukur..syukur sgt2
smg bulan ni aku boleh concentrate keja
cover apa yang x  tercover bulan lepas

Allah jua yg maha mengetahui
rahmat disebalik setiap ujianNYA

mode : x  sabar nak tggu budget 2012 release

ada yg best ke ?

5 comments:

Suliana said...

alhmdlh.. me too , x sbr nak dgr bajet.. harap2 ada yg menggembirakan :-)

Daddy Ziyyad said...

rumah sendiri memang tempat yg paling best sebenarnya, tak kiralah besar atau kecik....hehe...

bajet 2012 khabarnya gaji gomen naik 40%.

ayu said...

harap2 la ada berita gumbira time bajet nanti ye..walaupun ayu tak kerja gomen..hehe


btw, cantik la karpet..

feera said...

Home sweet home.. alhamdulillah suami lynn dah selamat. :)

I pun tunggu jugak bajet jumaat ni. Harap-harap ada la rezeki anak2 nak terima bonus lebih sikit. Hehehe..

Imaan09 said...

budget 2012..tamau berharap apa2..nnt keciwa... haha.. selamat kembali ke rumah..