Pages

22 October, 2010

sampai hati ko katik!!

aku x keja hr nih
aku mengMC kan diri aku hr nih
ada hal yg perlu aku settlekan dulu
ada perkara yg lebih penting
terpaksa MC sbb dah xde cuti
aciilah kan??

tadi kawan kat opis tel
inform yg proposal aku utk salah seorang pelanggan budiman
telah kena decline dgn jayanya oleh si katik nih
sedangkan aku dah email dia berulang kali
yang aku tgh usahakan sesuatu utk pelanggan nih by 27/10
dan dia mmg noted clearly pasal pelanggan nih

aku berulang kali ingatkan dia ttg ini
malah aku put "HIGH" dlm email aku pd dia
dia kata ok..xkan lupa

tp berita yg aku dgr dr kawan nih tadi
buat aku rasa nak gugur jantung
itu aje harapan minggu2 terakhir di bulan oktober
kalo aku manage to arrange proposal utk pelanggan tuh
i/allah KPI aku akan naik dgn jayanya

tp bila ada makhluk busuk hati macam si katik nih
aku rasa nak bakar aje honda jazz dia
tak pun bakar unit kondo dia
takpun buang BB dia thru tingkap
biar bersepai macam hati aku yg bersepai nih..
takpun jerit dpn dia tgh tido mengangga tuh.......
biar dia mati katak..terkejut dgr suara aku
aku geram nih!!
mongokssssssssssss........

aku serious sgt marah ok
betapa bersusah payahnya aku
handle kes nih
senang2 nak decline..senang2 nak reject
sdgkan dia tau apa cerita sebnrnya.....

sabarlah hati
aku masih bersabar lagi smp ptg nih
ikut hati aku..aku nak jer tel dia sekarang
nak tau apa motif dia wat aku macam ni sekali
apalah dosa aku kat dia..
aku x pernah ganggu hidup dia

sedihnya aku
sgt sedih bila org tak appreciate keja kita
usaha yg kita lakukan

kalo mmg bukan rezeki aku
aku x kisah
tp ini dah dlm tangan..
yg dicantas hidup2
atas alasan "im overlooked"

ini bukan tipu
ini kenyataan paling perit utk aku di bulan oktober

aku betul2 GAVE UP skrg
di penghujung oktober
aku dah xde apa nak dipertaruhkan selain yg satu itu..
dan yg satu itu jugak ko musnahkan katik!!

aku x suka maki hamun org
tp disaat aku betul2 susah macam nih
aku hanya 1 aje aku berdoa pd ALLAH

"what u give u get back"

tq for this lesson..( to teach me dont ever hold ur words & please prepare for the new ME next week)

u told me u hate sum1 who did hanky-panky..
but u did worst enough to called you boss!!

tq katik!!

6 comments:

kakyong said...

kalo ini kesnya. elok la berdepan dgn si katik tu,.. tanya dr hati ke hati & apa motif dia buat cam tu... dptkan penjelasan yg sebetul2nya..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nak kena bagi c4 kstik ni yek... ko buat apa aje aku sokong

littlehumblelynn said...

kakyong

mmg pg isnin nih nak tanya dia drct..kalo alasan x munasabah..sy mmg nak heret smp ke pihak atasan..nasibler..sy betul2 rasa teraniaya skg nih :( tq kak for drop by

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

tq for drop by...mmg tgh nak lancarkan perang nih..tgh mengumpul bala tentera :)

ComeyBelako said...

cool dear. never take any actions while anger is in you ok. never never. what comes around goeas around. moga semuanya ok later. insyaAllah.

littlehumblelynn said...

comeybelako

sy nih x zalim sgt kak..itu pasal org dok pijak kepala sy ni!!tp pg nih dah tanya 1 by 1 dgn dia..dia akur silap saya..(so sy dah rasa lega kat situ) jd pg nih mmg saya x layan dia..terkial2 dia siapkan fail presentation dia..padan muka!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

siannya lynn
sabar k