Pages

08 October, 2010

happy weekend kawan2


as usual bila keja di hari jumaat
cepat aje rasa masa berlalu kan
cepat aje dah pukul 1..sat2 lagi dah kul 3 then kul 5
waaaaaaaaaa boleh balik!!


esok rancangan dlm kepala
utk attend open house kengkwn
dan yg plg penting
upacara konvokesyen Master Abgku di UPM
sgt excited sbb dah lama x pg majlis macam nih..
teringat konvo 8 tahun yg lalu..

tp bila mengingatkan konvo abg ku esok sidang petang
sure panas x hingat
(tp x tau lak kot hujan..kang sekarang musin hujan gak kan..)
aku tgh plan apa nak buat dgn ain & auni
risau gak kalo berpanas2an nanti
lebih lg si auni..takut demam lak..

ahad xde arah tujuan lagik
pg tuh mungkin ada hal g opis sat
(tlg jangan gelak ok..aku mmg rajin je g opis time weekend..dah dkt 2 tahun gini)
dalam 2-3 jam jerk
pas tuh mungkin lepak umah aje
golek2 sama auni & ain


dlm hati teringin nak pg I-CITY
tgh dok godek dlm internet
carik dlm Garmin
dimana tpt ini yg sebenarnya?

sehingga itu..kalo sempat akan bersiaran dr rumah

tapi as usual jarang yg berjaya
sbb si auni lagi suka melepek pd mamanya

dan untuk kawan2
have a happy weekend!!
jangan lupa update blog
wpun aku malas nak taip entry
aku cukup rajin BW..
suka tgk rumah kwn2
meriah dgn gambar..macam2 info
jupe lagi ok :)





3 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

jumpa lagi...hehehe

DrSinga said...

cari kar garmin..
letak kat blog..
senang saya nak godek-godek garmin saya...
:)
.
selamat berhujung minggu!!

melur said...

Salam ziarah adik jelita...