Pages

25 October, 2010

pagi isnin..melihat si katik yg serba-salah :)


pagi isnin yg indah di PJ

xde hujan,travel pg keja pun smooth

pg keja mmg rasa nak cepat smp

smp opis tepat 8.27am



tgk si katik ada kat tpt dia

aku isi siap2 borang EL

terus letak atas meja dia


dia suddenly cakap "sorryler,saya teroverlook pasal kes hr tuh "


aku pun cakap

this kind of silly mistake make me suffered the whole month

my effort since early october is seem useless

dan skrg sy mmg dah xde apa nak disandarkan lgk


maaf..maaf..saya betul2 x perasan


useless EN katik ..sbb kalo 1000x mintak maaf pun

still x dpt berbuat apa2 utk mengubahnya


terus aku balik kat meja aku


dan dia htr email

mintak aku wat proposal lain


aku wat bodo jer..terus tekan delete

tekan enter............


biar dia tahu aku mmg dah x kuasa

nak mengejar lagi beberapa hari nih

utk benda yg x pasti


aku betul2 tawar hati


so di hari ke 25/10 nih

yang tinggal berbaki beberapa hari

aku akan usaha setakat mana yg aku termampu

akan buat setakat mana yg terdaya

selebihnya tawakal pd ALLAH


semoga ada peluang yg lebih baik slps ini

semoga KPI akan berganjak wlu sedikit

sekurang2nya mengubat hati yg sedikit sedih ini..


mengadu pada emak

emak kata "allah itu maha adil"

dia amik sikit sikit sbb nak bagi yg lebih banyak slps ini..


jadi.. "aku mula belajar redha & belajar utk jangan cepat percayakan org lagik selepas ini "


1 comment:

DrSinga said...

suka-suka nak memperkotak-katik kan orang...