Pages

20 October, 2010

lagi 11 harik...:(


ada ke org terpikir macam aku
di tarikh cantik 20-10-2010 hr nih
aku still counting




bilalah nak abis oktober nih


rasa macam lambat sgt kan

bulan oktober aku rasakan bulan paling panjang
ada sesiapa perasan bulan oktober 2010
ada 5 minggu
x caya..cuba belek kalendar skrg





+- ada 11 hari lagik


cepatlah masa berlalu
x sabar nak melalui hari2 di bulan oktober nih lagik
ini bulan penentuan KPI


aku x mo dok stress mengira hari lagik

rasa kalo tamat oktober nih
macam nak wat doa selamat rasanya
betapa stressnya bekerja di bulan oktober
rasa disaster nak mengejar segala yg tertinggal 2 bulan yg lepas
rasa malas nak pg keja
rasa malas nak wat keja
tp pulun jugak memandangkan bulan penentuan utk aku
grab the last chance given

tapi bila keja bagai nak rak sgt
badan dah mula lesu di hari ke 20
aku dah mula mengira
cepatlah tamat oktober
mmg tragedi ok..

tawakal ajelah!!



the battle never end yet..dear!!



baik counting for next holiday

hurrrrrrrrrraaaaaaaaaaaay!!!!!


4 comments:

gadisBunga said...

tup tup je lagi 11 hari tu akan sampai dan berlalu.... :)

ayu said...

sabar ye cik kak..pejam celik pejam celik, cepat la masa berlalu..

zailamohamad said...

kejap je Lynn, pejam celik pejam celik, habislah bulan Oktober ni
yang pasti Zaila dok hitung hari bilalah nak gaji ni??
hahaha

littlehumblelynn said...

gadis bunga,ayu & zaila

tuh ler bila dok bulan oct rasa lambat benar masa berjalan..bulan nih bulan evaluation..tuh yg dok stress mengira hari nih..hehehhe..