Pages

11 October, 2010

ain at pool....her fave place ever:)

agak lama aku berjanji dgn si ain
nak bawak dia mandi pool kat bawah umah tuh
actually parking bay unit rumah aku di tgkt 3
so everytime balik umah jarang sgt turun LG nih
the pool kat LG
so semalam sinced auni pun tido

suker sgt kak ain bila aku mengajak dia ke pool
sblm tuh kena promise awal

"ain mandi kejap aje tau,kalo mama kata cukup..means kena kuar pool ok"

dia pun ok jer..

carikan baju mandi dia..pas ke mana x tau
at last pakai aje apa yg ada
siap bawak float lagik..
huhuhu..

tak smp 15 minit
aku dah paksa dia kuar pool
aku risau sbb ramai sgt
takut demam lak anak aku..
mana nak tau kan..(ini bukan private pool..campur ramai org kat umah tuh)

















muka si ain yg sgt ceria dpt masuk pool




so far ain baru 13kg
makan x berapa nak suka
yg dia suke minum susu,minum milo,makan telur,makan mee goreng,makan sup krim ayam,ayam grg KFC
sgt susah nak suh makan
melainkan dia betul2 lapar

sgt pandai cakap
anak aku sorang nih
mmg dr kecik x PELAT..serious!!
dia mmg petah bercakap
dah pandai baca doa makan-doa selepas makan
berserta maknanya
dah pandai ikut aku & en papa solat berjemaah

fav cartoon tentunya wonderpet,ultraman,barney
sometimes tgk macam dia syg sgt pd auni
sometimes aku tgk dia marah sgt dgn adik dia
tp selalunya adik dia mmg suke BULI dia
suker sgt TARIK RAMBUT dia

dia cukup marah kalo aku cakap dia tuh "anak cina"

dia mesti jawap
"kan mama mengandung kakak dulu"

merajuk no WAHID ok!!
ntah perangai sapa yg dia ikut..huhuhu :)

ain x berapa pandai nyanyi
kalo nyanyi lagu apa2
suker2 dia aje nak buat lirik sendiri
mmg hancusler lagu tuh kalo kak ain yg nyanyi

aku x tau org lain
tp en papa
x leh tido kalo xde kak ain
mmg anak manja en papa nih......

hehehe........

apapun.......dia ttp anak kesayangan & penyeri keluarga kecilku

mama loves you so much :)





2 comments:

ComeyBelako said...

memang hebat sajak ni...hehehe.

littlehumblelynn said...

comeybelako

sajak ku yg hampeh!!