Pages

04 October, 2010

berbaloi2............


akhirnya semalam aku & en papa bersama si lil booboo

berjaya ke The Mines Shopping Fair

gara2 handphone hunting yg x berjaya sebelum itu

kebetulan kak ain xde

dia melepak umah opahnya

sinced cousinnya ada sama..haram dia nak ikut balik umah

mesti nak dok umah opahnya jugak


bagus gak..

kak ain cukup menyampah kalo aku & en papa

berlama-lamaan memusing kedai

dia leh mengamuk & buat perangai tahap gaban punya!!

suh dukung ler.melalak ler..so semalam mmg amik kesempatan di atas ketiadaan dia ler..

heaven berjalan.....

letak auni dlm stroller

diamler dia..


dah lama jugak x merayap The Mines

kalo pg MINES tpt wajib singgah ialah TEWAH kat tgkt 2

dan kedai baju yg berderet serta kedai kasut( yg murah2) macam WALK IN

dan jugak Digital Mall kat tgkt 4

kalo nak cari souvenir,hadiah pun berlambak kat situ

huhuhu.......sediakan aje RM nya


mula2 tempat pertama yg aku & en papa terjah ialah tgkt 4

jenuh memusing..

at last jupe 1 kedai NOKIA authorised dealer

aku beria2 ler dgr salesperson nih bercerita

so pada mulanya mmg aku excitedlah

tp agaknya bukan rezeki kedai tu

sbb aku & en papa detected

yg dia start "cheating" ttg harga handphone

mmg putar alam punya.......

so aku & en papa mula argue dgn dia

bla..bla..last2 aku angkat kaki......blah........


so nak tenangkan hati yg rasa nak marah aje

pg turun tgkt 3 makan PIZZA

abis aje makan..

cakap dgn en papa


"x leh jadi ni..kena cari gak hr nih.....penat kuar dr pg kalo x dpt apa"


betul2 depan Pizza Hut tuh

ada kedai HTC.......


aku & en papa jengok kat situ

terus tanya model hphone yg kitorang nak


agaknya ituler rezeki kami

dpt hpone yg kami mahu

pada harga yg murah sedikit dr di tgkt 4

so close deal.......tangkap sorang 1


en papa telah memilih Nokia E5

harganya rm750+


dan aku beli Nokia C3

harganya rm650+


jadiler.........kan!!


psst : aku tgh nak belajar m/mana nak guna QWERTY pad

aiyokssssssss menaip macam apa lagi..
lambat giler........

aku mmg failed bab itu!!







2 comments:

Elyn said...

1st time pakai qwerty mmg slow.... takpe nnt u expert gak hehehe

littlehumblelynn said...

Elyn,

nak taip sms pd en papa pg nih amik masa 10minit terkial2..huhuhu..xper practise make perfect!!