Pages

01 February, 2011

entry x puas hati sbb kena keja di saat ramai yg sdg bercuti :(

muka x puas hati kena g keja nih :(

jalan lengang giler babas
setakat nak golek2 aci je kot
LRT kosong.....

boleh x perasan rupanya cuti Hari Wilayah hari ni
dah aku keja PJ..mmg x alert lgsg
sbbnya pg2 td g MC-D
konon2 nak makan weekday breakfast special
yang rega rm4.00 tuh aje

tetiba adik cashier tuh cakap
"yang weekday b/special tuh x de kak hari ini..kan public holiday "
cis bedebah.............bolehler aku x perasan

bestnya korang cuti yek........blog pun sunyi sepi
xde entry baru..

tp esok mau amik half-day leave
x kira..nak qong xi qong xi jugak!!

aci tak aci........nak jugak!!

ada entry tertunggak..TCA auni & pakar ENT nya semalam

i/allah will update later ...doakan anak2 tak buat mama dia jadik raksasa gorgon ok!!

till then..see you :)

4 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

kat sini cuti hari wilayah..
cuti tersepit..mmg amik cuti tp maybe xbercuti sbb cancel balik kg..hohoho...musim hujan sesaja..budak2 pun xsihat..so better xberjalan...lgpun suma tempat penuh orang skrg!

mekchu said...

hehehe.. tak kira lah, patut sape yg kerja still dapat b/special tu kan.. tak patut!!!!

tak pe.. tak pe.. mekchu pun keje...

littlehumblelynn said...

irnie

yealah..lynn ni kena gak balik kg..en suami nanti merajuk..dh dkt 4 bulan x balik kg dia..huhuhu..

mekchu;

haaaaaaa...ada geng!kita manusia yg produktif kan..keja..keja..keja..(ayat memujuk dr sendiri yg x dpt cuti)..huhuhu!!

Mybeautifoolife said...

tapi seronok g keje bila org lain cuti, sebab tak jem! hihihi