Pages

22 February, 2011

katil double decker ?



cantik gak kan..ihsan google!!

baru2 nih ada  flyers kedai perabat smp umah aku
as usual aku masih dgn kegilaan membelek flyers smp lunyai

dan penyakit aku nih dah berjangkit pada kak ain
smp dlm keta otw  ke kindy dia--dia x  puas membelek lagik

di pagi isnin yang indah

kak ain mula wat kelakar 

"mama,belikanlah kakak katil 2 tingkat nih"

oklah..nanti adik besar sikit mama belilah..adik tido bawah..kakak tido atas

dia leh jawab..

"ain nak kongsi sama papa..papa tido atas ,ain tido kat bawah"

pecah perut aku pagi2 sama papanya..

kan papa kena tido sama mama..ain tido sama adik auni..

dia menyengih aje..buat muka  x bersalah !!

sejak ada auni mmg dia tido ngan papa dia..
kdg2 aje mau tido sendiri dlm bilik dia..jenuh bersuruh pun..
skrg lebih suka tido depan tv..katanya panas dlm bilik


tapi kalo sakit..demam..batuk..
mmg surrender--akan cari mama jugak!!

alahai si anak manja  papa nih..



6 comments:

Jiey^Mien said...

Ian nyer katil beli yang 3 tingkat tu..
Konon2 kalo org dtg leh muat ramai la..
skali, yang paling atas tu dah jadi stor tak rasmi dah pun.. :P

ayu said...

sama la dengan hariz pun... mmg anak ayah juga..hehe

lily azliyana @ mama zara said...

pndai dah kak ain demand2 ek..tp paling tk leh tahan nk tido ngan ayah tu..klu tido ngan ayah, sianlah mama takde teman nanti..hiihihih

DrSinga said...

mama dan papa tidur lah tingkat atas...
*angkat2 kening*

PynGees said...

he..he..kita punye hobby yg sama...gee pn pantang tgk katalog... x dpt beli, dpt angan2 pun jadi la..hu..hu..

littlehumblelynn said...

jiey;

ada ternampak masa godek blog jiey tgk katil ian ..jadiler kan buat tpt org tido kalo ada tamu..hehehe..

ayu;

comel sikit anak lelaki manja ngan ayah dia..ini anak pompuan..haaaiiihh!!

lily;

tahu xper.anak manja papa dia tuh!!

drsinga;

harus pecah katil atas tuh.mama tido lasak..huhuhu!!

gee;

wah..kita mmg sekapal ler dik :)