Pages

17 February, 2011

auni at 18 months today :-)

auni & mama tgh verangan dok aim sofa kat IKEA
sian auni..
mama kena work hr nih
so auni kena gi amik immunisasi 18 bulan sama en papa


auni is 18 month today kwn2,,
how times flies..
sekejap je dia membesar
sekejap sgt rasanya aku tgk dia masih merangkak..masih tido atas pangku..masih tido atas dada
rasa macam baru sgt aku struggle dlm labour room melahirkan dia


auni super duper notti ok
dia jauh sgt beza dgn kak ain yg pasif sikit
dia x tahu takut org..lebih confident
dia lebih bersifat pretender..so jgnlah ada sapa2 nak kacau dia..


at 18 months..as aku pernah mention dlm entry sblmnya
dia lebih alert..
dan faham arahan aku & sumer org lain
paling manja dgn aku..tiap kali nak tido akan dtg kat aku..mintak kena dodoi
tp kalo nak main..nak gusti dia akan cari papa dia
nak bergaduh cari kak ain dia

selalu bangun pg..perkara pertama yg dia akan sebut adalah "kakak"
wpun dia selalu kacau-tarik rambut kakak-gigit kakak
dia paling sayang kakak dia !!


skrg fav dia adalah toys ..dia bagi susu kat toys..bagi bantal busyuk suh share dgn dia
dtg hangin dia ..dia tidokan bebear dia..selimut bagai..
alahai anak...ini sgt kontra dgn kak ain..kak ain x suka bebear sgt
setakat gitu2 aje..


dan perkara ke 2 kegemaran dia skrg
main pensil & buku kak ain
jenuhlah kak ain terjerit2 kalo adik mengerjakan beg sekolah dia
notti sgt2!!

apapun smg auni sihat hdknya
membesar jd anak yg bijak-pandai
dan hormat papa & mama
smg jd anak solehah ..
i/allah...

8 comments:

cik puan akish said...

auni!!

hepi 18 mths yuyunk...

=)

Suliana said...

hepi 18 months auni.. dont notty2 ye :-) moga auni sihat selalu!!

mekchu said...

terasa cpt je masa berlalu kan.. semoga auni membesar jadi anak yg soleh.. amin..

gadisBunga said...

auni dah jadi anak dare! hihihi~

ayu said...

dah besar dah auni...sama mcm danial juga la...lain perangai juga dengan hariz..

PynGees said...

semoga auni trus m'besar dgn sihat...insyaAllah...

secangkir madu merah said...

bila melihat anak2 membesar, baru sedar cepatnya masa berlalukan? Rasanya kalau boleh nak anak2 spt masa kecik, boleh dipeluk dan boleh dicium bila bila masa...hehehhe semoga auni membesar menjadi anak yg solehah dan cerdik...

littlehumblelynn said...

cik puan akish;

tq awak ;)

sue;

tq..doakan auni sihat selalu yek..

mekchu;

tuh ler kejap je rasanya :)

gb:

x setua GB ler..:)

ayu;

10 anak 10 karakter..!!

gee;

tima kasih..i/allah !!

secangkir madu merah;

yealah..terasa kita makin TUA lak..hehhee..