Pages

16 February, 2011

apa kata kita pergi IKEA..mama..

semalam bangun pg en papa dah siap beli nasi lemak x sedap
aku siapkan anak2 mandi..
breakfast bagai..then aku baru terhegeh2 nak mandi
ingat nak pg bank-urusan payment x sudah2!!

after kuar dr bank..aku tanya en papa
kita nak g mana nih..
belum apa2..kak ain dah menyampuk
"apa kata kita pegi IKEA mama"

sila fengsan ok..anak aku sgt cerdik bab nak merayap nih~~

tuan driver kata ok!!!

layan kan aje anak2 nih...

sebenarnya kak ain suke pg "Smaland" tpt utk budak2 kat bawah IKEA tuh..
dia bukan heran sgt nak tgk barang2 IKEA tuh sgt..

name tag ain masa dlm Smaland tuh



si auni yg sibuk nak main teng-teng jugak depan Smaland

kak ain mencuba teng-teng..alahai!!

waiting time nak masuk smaland..

semalam ramai sgt orang
aku meronda x lama sbb mmg x de apa yg nak dibeli
lagipun seriau tgk auni buas semacam
stroller mahal2 aku beli lgsg dia xmo duduk..
abis sumer perabot display kat IKEA dia panjat
abis org dipaut kakinya..budak2 di tarik rambutnya..dia geram x pasal2..fengsan!!
belum lagik bab dia berlari macam IKEA dia yang punya

auni lagik sibuk nak try kerusi IKEA ok dr mamanya :)

moral of the story
kat mana lak aku nak carik tali panjang yang safe utk aku pin pada  baju dia waktu berjalan2 gini..kwn2 ada nampak x kat mana ada jual yea?

ini auni buat mama dia kena attack LELAH..
belum lagi kena heart attack..
mama ko dah dpt high BP pulak..



silap2 innalillah aku..alahai anak :-)






8 comments:

mzhany said...

alahai auni nih dia yang beriya kan...huuhu dah besar nanti boleh la shopping ngn mama dia...sronok

Jiey^Mien said...

Lynn, ada child harness kat littlewhiz.com.. RM39.90 jer.. Ish comel betul.. <acam beg gitu kan..

Tingin nak pakaikan kat Ian, tapi tu la.. Jalan pun belum.. Hahahaha.. :P

miSs inTerpReted said...

harness tu, kat mothercare pon ada.

PynGees said...

itu lah kn k.lynn ragam budak2..bila sihat walafiat, kenmain aktif dia..tp bila sakit...aduhai...kita x sanggup nk tengok...melepek ajer...

Imaan09 said...

baru dua..
n baru gegurl..
klu lebih lagik..n klu anok jate...hikhik..

secangkir madu merah said...

pandai je si kakak bagi idea, rupa2nya ada udang disebalik mee hehehehhe....

ayu said...

huhu..sabar je la..auni ni boleh tahan gak ye..hehe..danial so far, mujur la mau gak duduk dalam stroller tu kalau bawa jalan2...tak pun, babywearing je la..tapi kalau lama2 sakit gak bahu..huhu

littlehumblelynn said...

hany;

tau xper..buas ke main dia tuh!!

jiey;

yea ke..?tq for the info..jangan cakap mcm tuh..insyaallah ian akan jalan nanti..lin selalu doakan :)

miss interpreted;

wah..tq for info :)

gee;

tahu xper !!sibuk sgt dia tuh..

imaan09;

tuh ler..pikir 7-8x nak menambah baby lgk..

secangkir madu merah;

adui..bab berjalan no wahid kak ain tuh :)

ayu;

stroller lgsg xmo duduk..kejanya nak mengukur jalan je..laju kemain..x larat nak kejar kita nih!!