Pages

03 January, 2011

menikmati MC pertama di tahun baru ..

hehehe..agaknya aku ler org pertama yg MC di awal tahun
actually surgeon smbg MC lagik smp esok..
so esok last day MC..
lusa akan masuk opis dgn jayanya..insyaallah..


hapdet wound..alhamdulillah xde bleeding lagik yg kuar
rasanya lebih sihat dr 2 minggu yg lepas.. cuma masih telan steroid lagik..makin gemukler aku..huhuhu
hr nih kak ain still x pg kindy
menurut ownernya selalunya akan start school hari ke 2
selalunya hari pertama masih berjalan urusan pendaftaran bagai..
ada ke patut..!!


so esok akan temankan ain pd hari pertama kindy nya..mama sgt excited ok!
en papa pulak hr pertama keja nampak macam x sihat
semalam mengadap klinik dah..
demam-flu-batuk...aduhai!!

apapun x sabar nak tggu esok..tgk anak masuk kindy..
dia pun x sabar..kejap2 bawak kuar beg sekolah baru & perkakas alat tulis dia yg aku belikan..
ntah berapa round..x tau ler aku!!hehehe..

m/mana bwk ank2 sekolah hr nih?
ramainya ke drama queen/king?

teringat aku masuk sekolah darjah 1 dulu..
tak nangis ok..sgt behave..!!
mak htr sekejap je..pastuh..pandai2ler bwk diri..
nasib baik ada abg & kakak yg leh tgk2kan..
apapun aku rasa utk hr pertama sekolah kita htr je then kita balik..
lg lama kita tggu lg budak tuh rasa insecure..biar dia nangis..kejap je tuh

kak ain & mama kat lobby APSH..ini budak yg x sabar nak g kindy esok..!!


w/apapun zaman persekolahan adalah zaman paling best & aku selalu bgtau benda yg sama pd kak ain..

semoga esok berjalan dgn baik..

insyaallah!!




**sgt terkejut membaca berita pelakon Faizal Yusof meninggal dunia ..very young & talented person..sgt suke melihat lakonannya dlm Tiramisu..apapun takziah buat keluarganya & wife yg sdg mengandung..semoga tabah hdknya..dan terasa kematian takkan mengira samada kita tua @ muda.sakit @ tidak..tak tau bahagian kita m/mana..wallahuallam..














7 comments:

Marsha~ said...

ish.. bleeding pulak ke?? dah ketinggalan cerita ni.. operate dulu sbb sakit ape ek?? tk care taw

littlehumblelynn said...

marsha;

its due to fibroid..bleeding sbb lasak sgt..hehehe..tq!

ibuafiqahhuzaifah said...

moga cepat sembuh ye awak..

gadisBunga said...

teruskan berehat sampai betul2 sembuh ok...

pasal faizal yusuf tu, saya pun terkejut. sgt2. selain sebab muda, sebab lain adalah saya minat lakonan dia...

tapi Allah lebih minatkan dia...

PynGees said...

kak lynn...

jgn lasak sgt k... biar betul2 baik... slmat hantar kak ain ke kindy... hopefully she also can behave like u!

ayu said...

EL juga hari ni jaga danial kat rumah..lynn , nanti update tadika ain ye..

littlehumblelynn said...

irnie;

tq..dah baik nih..!!

gb;

tq dik..recovered !!insyaallah :)

gee;

tq dik..kak ain mesti ikut mcm mama dia..very strong :)heheh..

ayu;

EL..sian danial..ada singgah blog ayu td..esok nak htr ain kat kindy dia..insyaallah will update later :)