Pages

13 January, 2011

mencurik waktu utk menjengah BLOG..


Cinta hati aku si auni dah nampak makin sihat
Masih notti macam selalu
Buas memanjat macam budak besar
Dan nampak sgt happy dibawah jagaan mak

So far masih belum ketemu babysitter si auni
Jadi aku & en papa amik keputusan utk hantar auni dlm jagaan mak buat sementara
Harapnya x lama pencarian ini akan tamat hdknya
aku x mau menyusahkan mak menjaga cucunya


Dia perlukan lebih banyak masa utk dirinya
Berehat & menikmati masa rehatnya selepas bersara
Bg aku-cukuplah dia susah menjaga aku adik-beradik smp besar
Dia dah tua..jadi sebolehnya jangan susahkan dia utk menjaga cucu pulak..


Masa betul2 x mengizinkan utk berblogging skrg..BW jugak cuma x sempat nak leave comment pd tuan tanah..huhuu!!
Bulan nih bulan mencantikkan KPI aku
Bulan ni jugak aku mencuba nasib
Utk memohon jawatan kosong dalaman di bahagian lain
Yg x seserabut department aku skrg ni

1st boss approved surat permohonan aku
2nd boss aku x tau lagik..tggu next 19/1
Doakan smg dia senang hati approvekan ok..

Aku jenis yg cepat bosan..buat keja yg sama bertahun2 lgsg xde challenge
Static sgt hidup aku rasanya
Aku nak cuba benda baru & asah skill kat tpt lain
Smg Allah permudahkannya..i/allah

Terlalu banyak niat yang tertunggak skrg nih
Ada nazar yang belum tertunai terutamanya nazar selepas aku selamat dibedah tempohari
Insyaallah akan aku tunaikan selewat2nya waktu cuti raya cina nanti
Semoga panjang umur hdknya ..

Sudah rindu mau BW umah kawan2 macam dulu2..
Apakan daya masa sgt terhad skrg nih
Kan best kalo ada masa 30jam seharik!!!

7 comments:

Kaseh NazLieza said...

selamat menunaikan nazar kak...apa la nazar akk ea..ehehehe

littlehumblelynn said...

naz;

nazar sikit2 jer..i/allah will tell later :)

Marsha~ said...

auni dah sihat??? sebelum tidur amalkan pakaikan dia stokin, sebelum tu sapu kaki dia dgn vicks dulu/.. skrg ni musim sejuk..

secangkir madu merah said...

insyaAllah...semoga ALLAH permudahkan segala urusan, lebihkan usaha dan bebanyak sabar...

PynGees said...

alhamdulillah...

tmpng gembira hati ini m'dengar berita yg kesihatan auni dh smkn baik & k.lynn pn dh almost recovered dr op...

moga b'jaya m'cari bb sitter buat auni.. moga b'oleh yg baik2 belaka...

littlehumblelynn said...

marsha;

dia x pernah tanggal stokin sejak sakit dulu..mmg pakai sokmo..

secangkir madu merah :

insyaallah..tq :)

gee;

tq dear :) i/allah..smg sumer baik2 shj..utk gee jugak :)

Elyn said...

takpe take ur time.... i pun tak smpt gak BW. hihi