Pages

23 July, 2012

she's getting bigger ,papa !!

last 2 week prior Ramadhan
kak ain ada sukan tadika di Stadium Salak Tinggi


tetiba aku yang sayu
cepatnya kamu membesar,anak
mama macam rasa baru sekejap kamu dilahirkan
baru sebentar kamu bertatih


time flies too fast , kan?








my cutie pie -my dignity- my love-my soul


semoga sentiasa jadi no 1 ok!!


victory runner




mama tak putus2 berdoa
semoga Allah memelihara kamu
dunia & akhirat
semoga Allah melindungi kamu
bilamana mama & papa tiada disisi kamu


semoga kamu jadi anak yang solehah
yang bertindak berpaksikan akal & bertiangkan agama
semoga jadi manusia yang memberi faedah pada manusia yang lain
semoga liku2 hidup kamu
x sesukar liku2 hidup mama & papa lalui dulu
amin..amin..amin..


mama & papa
sayang ain sangat2
jadi good girl ok !!

4 comments:

doc said...

ain dapat berapa medal?

Ibu n Abah said...

Amin.. Amin.. Amin..
Ya Rabbal Alamin..
cantik doa...

Daddy Ziyyad said...

yup..saya nak main puas2 dgn anak saya yg berumur hanpir 4 tahun ni, dan sorang lagi yg baru setahun tu...nanti mereka dah besar!

gadisBunga™ said...

saya belum ada anak, tapi dah ada sok mesti perasaannya sama macam ni jugak kan? ;D