Pages

09 July, 2012

jodoh!!


memang jodoh itu di tangan Allah swt
terkesima dgn berita pernikahan Ella di usia 46 tahun
memang sudah sampai jodohnya meski diusia lewat begini
dan takjub tgk wedding of the year Irma Hasmie & hubby
wallaweeiii hensem bangat suami Irma kan..
berkali2 ganda dr ex Irma tuh!!

macam kes kawan lama nih
berjanji jika dlm tempoh 2 tahun belum berteman lagik
maka - mereka berdua akan berkahwin
subhanallah..kuatkan jodoh kedua mempelai ini

selamat pengantin baru
Nurul & hubby :))

cantikkan ?


mama & kanak2 yang melaram konon2 nak lawan pengantin..ahaks!!



budak2 ni..kalo nak g org kawin..sokmo mengantok!!
jodoh antara aku & lohkong
memang bermula dr ayat suka2 gurau2 antara aku & kawanku
masa dok belek resume hubby
terpacul ayat kat mulut
"ini jodoh aku nih"

masin mulut kan!!

berkawan tak lama dalam 8-9 bulan kot
terus bertunang setahun
dan selamat bernikah tepat setahun usia pertunangan

kalo ikut pengalaman aku
jodoh yang Allah beri 
ada getaran dlm jiwa
kekuatan hubungan hati itu hanya kita & Allah yang tahu
dan memang itulah namanya jodoh!!

benarlah jodoh tak perlu dicari
ianya akan datang sendiri 

utk Nurul & hubby
selamat melayari alam rumahtangga
bila berkahwin- kena banyak bersabar,kena banyak tolak ansur
dan yang paling penting kena banyak berbincang!!

cepat2 timang baby ok!!

8 comments:

kakcik said...

Semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa. :)

Sari Yusa Ibrahim said...

semoga bercinta hingga ke akhir hayat...

macam cerita Hindustan pulak.. hehe

Syahada Ahmad said...

Suka la entri ni. hehehe

sayadankamerasaya said...

macam cerita yang ada julia robet tu lah pulak..

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

baju adik beradik tue sedondonnn ;-)

Imaan09 said...

apasal kak lind belek resume lohkong lak..cerita laa lagik..haha

Mummy Iswatie said...

comei ja duaorg adik beradik tuh pakai dress gold.

littlehumblelynn said...

kakcik,

tq kak :))

sari yusa;
hehehhee :))

syahada ahmad,
tq :))

sayadankamerasaya;
sekarang macam2 versi orang jupe jodoh masing2 kan?

nurul diana;
saya tempah baju bdk2 nih..jiran pandai menjahit

imaan09 @ lea;

aiyokhh panjang sgt citernya..segan nak citer.hehehe

mummy iswatie;

tq..dah bosan dgn warna pink..cari gold plak..