Pages

02 May, 2012

sup tupai-kala jengking-hempedu ular ? uweeeeeeeeeeekkkkk

misi free aerochamber :))


semalam  aku google petua2 utk ubati lelah si auni
saje2 jer setelah serabut kepala dgn auni yg lelah lebih dr sebulan
aku terjupe link web nih
mmg terkejut baca contentnya

macam2 petua pelik2
makan sup tupai
kala jengking
hempedu ular
aduikhhh!!

biar betul!

sila tgk sini

setakat bancuh madu + limau nipis dgn air suam
still ok

bagi minum susu kambing
pun masih relevan lagik

makan sup kambing
ok..itu masih ok lagik

pokok ati2
disapu kapur-tekap di dada anak atau rebus air + daunnya - bagi anak minum
boleh terima lagik

rasanya aku x sanggup nak suap anak makan benda2 macam tuh
biarlah sakit kalo sampai tahap begitu sekali
kita g klinik sudahnya

x tergamak weeiii!!

korang ada berani ?

* auni dah kurang sikit lelahnya ..baru masuk 2 hari..itupun sbb tukar antibiotik azythromycin (zithromax) baru nampak lega sikit..

2 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

salam,

tak tergamak lagi la kot nak bg anak makan benda alah tu..huhu..

ooo..makan zithromax ok gak..hopefully auni cepat sembuh..
zaifah still kena pakai aerochamber tu stp pagi ptg as usual...
kalau la kita ni bleh tanggung sakit anak2 kita..100% sanggup as a mother kan!

littlehumblelynn said...

Irnie,

samalah.x sggp bg ank mkn bkn2:-(
kita doa sama2 smg bila dh besar nanti mkn krglah sakit diorg tuh.amin