Pages

10 May, 2012

KB -misi CUTI-CUTI MALAYSIA :))

aku akan bercuti panjang bermula minggu terakhir
bulan may ni
aku amik cuti 2 minggu
spend quality time dgn kanak2 & lohkong

KB :))

1st destination adalah Kota Bharu
berkunjung pulak ke negeri serambi mekah
selamat booking motel murah2
utk 2 malam

hanya rm80
sila tgk sini

aku rasa dah lama sgt x ke KB
last sekali pg 5 tahun lepas
selain nak merayau ke KB
pusing2 pasar khadijah
gi rantau panjang
aku jugak nak jupe kawan terbaik yang pernah aku ada
di Pengkalan Chepa -Husna

tetiap hari aku belek kalendar
rasa lambat sgt nak mula cuti!

kalo xde aral
ada rezeki--akan melanjutkan percutian ke Perhentian Island
sedang godek2 booking.com
utk book resort jugak

doakan semoga semuanya berjalan lancar
x sabarnya nak cuti-cuti malaysia!!

jangan jealous :))

yahoooo!!

4 comments:

mama maman aka yana said...

kita pun nak kelik kelate jugak.. tp kelik umah famili la.. rindu sungguh famili..:)

Daddy Ziyyad said...

2 minggu tu panjang, boleh gi pulau2 kat Tganu sekali..

Esok pagi saya ke KB!

indahhouse said...

Salam kak Lyyn,
Selamat bercuti. Seronok tuh, berjalan. Wah, kalu ke pengkalan chepa, pastikan pekena nasi ayam berempah. Kuahnya lazat. hehe.

Samela... saya pun nak balik besut kejap, jumpa keluarga. :D

Who's Na said...

Can't wait to see u babe!