Pages

14 May, 2012

cancelled :"(

meroyan :))

aku hari ni gatal2 masuk AA website
as usual terpengaruh dgn iklan promo AA

ntah kenapa senang sgt masuk
x dok dlm waiting room bagai
mmg mencari good deal ke KK

perghhhh rm50 sehala-- pg balik rm100
kalo 4 org rm400
belum + baggage lagik

mmg menarik
tetiba time nak confirm payment
aku rasa baik tak payah dulu
sbbnya aku mmg standby utk conceive 3rd baby
mana tahu Allah nak bagi rezeki awal
so by time nak fly tuh- dah sarat
sila lupakan shj niat nak berjimba2 itu

aku tau bunyinya macam berangan lebih
tp memang niat nak conceive tahun ni
smg Allah mempermudahkannya

in case kalo hujung tahun x preggy lagik
baru aku meroyan semula
hadap website AA smp ke sudah
misi tahun depan --menawan KK :)

sila doakan yea..

utk kawan2 yang berjaya booking --congrats:)

* ittinerary nak g kuching bulan 10 pun x siap lagik--ada hati nak merayap ke lain.. +____+

9 comments:

Daddy Ziyyad said...

takpe, tak perlu risau. AA manjang aja buat promo ;)

I want to lose weight said...

aku berjaya dah..
bulan 4 tahun depan :)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

sy mmg fail la kak bab2 booking ni..semedang dpt yg tak murah sgt heeuheehe

kak..caiyok!

secangkir madu merah said...

kakak akak baru je book fly ke KK bulan 4 tahun depan.. mak i lamanya.. empat beranak RM400.. Akak dah pernah gi KK dan tawan gunung kinabalu, hajat hati nak juga pergi lagi tapi fikirkan jadual fly nya lama gila lagi, tak pelah..

littlehumblelynn said...

Drdaddy,

tuh ler every year ada bargain.tggu thn dpn plak.

littlehumblelynn said...

Zell.

Bestnya!!!g bln 4 smpt kumpul duit shopping.tmpg happy

littlehumblelynn said...

Rose,

kena telek pg2 dik br dpt.kalo lwt sikit,deal still ada tp limited.

Doakan yek!

littlehumblelynn said...

Kak yatie @scm,

sy mmg teringin nk g kk.tp kena tggu thn dpn nmpknya.
Ramai yg pg bln 4 yea.ct sekolah kot!

Rai said...

betul cakap daddy ziyyad.. AA manjang ada promo..