Pages

25 May, 2012

hantu malam jumaat =)


hantu mak limah :))


malam tadi balik kerja
as usual keletung-keletang kat dapor
memasak utk dinner
dah sudah masak- sibuk bagi kanak2 makan
mengangkat kain kat luar- jemur pulak baju yang sudah basuh
baru naik atas - mandi
itupun dah kul 930pm

sudah mandi - mengajar kak ain membaca
tolong assist dia buat homework
dah siap sumer..paksa kanak2 tido sbb dah 1030pm
sambil kelentong malam jumaat
malam hantu kuar jalan2 cari kawan
heheheheh

turun bawah tgk lohkong tido
katanya banyak keja nak buat
ajak naik bilik-dia kata sat g nak bangun balik
nak siapkan keja dia

aku pun naik bilik-ngekot tido sblh auni
tido sampai ke pagi
pukul 6am dah bangun-ain pun bangun bukan main senang pagi ni
x payah mama bising2
excited agaknya hari terakhir sekolah kan ..

dalam keta tanya lohkong
siapkan keja dia semalam ?
dia jawab tak siap
larik naik tido dlm bilik..

tanya lagi , kenapa x siap?
papa mimpi hantu
siap mimpi hantu rozita che wan lagik
papa larik naik tido dlm bilik

muahahhahhaa
mengekek aku gelak!!

lohkong mmg x suka tgk citer hantu
tahap penakut dia kalah kak ain

aku kata mujur rozita che wan
kot mimpi macam hantu pocong stok golek2 tuh

itu sure larik tak cukup tanah!!!!

*moral of the story- sblm tido amik wudhuk dulu :))

3 comments:

pena rozie said...

Muahhahahaha...

Imaan09 said...

ahahaha...cantek punya hantu

Aku said...

bila la aku nak mimpi hantu rozita nih...