Pages

06 December, 2011

Sentap punya pasal kan?



gara2 kak ain
bagitau mama terchinta

yang dia makan nasi ayam yang sedap dibeli dek papa dia
makan siap bertambah

mama sentap ok!!

beria aku masak nasi ayam
last sekali masak 2 tahun lepas
giler lama kan!!

ikutkan masak sekejap jerk..x smp 45minit
dah siap

tapi kan...

M.A.L.A.S kan!!!

jangan lepas ni kak ain bagitau
ada makan nasik tomata paling sedap
nasi minyak paling yummy
nasi dagang ..nasi kerabu



yang itu aku x khatam lagik tuh!!!


- touching..anak cakap sikit jer dah sentap!!

hehehehehe ^_^

11 comments:

Imaan09 said...

silap laa bw sini time2 lunch hour ni.. harus ke kafe ni, hehe..

kucingorengemok said...

kih kih, kita pun nak join sentap lah, sebab dah lama tak makan nasi ayam (buat sendiri atau beli)

Daddy Ziyyad said...

agak agaknya, wife saya sentap tak kalau saya kata " sedap betul lah I makan nasi campur kat kedai Leha janda tu"


~miahahahahahhaa...

ayu said...

hahaa….sekali bila anak bersuara, ambikkk..hehe
meh kita beramai2 rajinkan diri ye

Daddy Ziyyad said...

Oh, kalau di Bagan lalang, saya suka gi restoren yg namanya Bagan Lalang Seaview. Kalau dari hotel Seri Malaysia tu, sampai simpang 3, kedainya yg paling kanan sekali.

gadisBunga said...

sekali kak ain balik cerita pasal nasik mandi kambeng paling sedap... - hahahaha...!!!!

littlehumblelynn said...

Lea;

alah nasi ayam campak2 jer nih..hehehe

kog;

sentap jugak!!hehhe..tq for drop by :-)

Drdaddy;

itu boleh membawa kpd perang dunia tuh..hehehe

ayu;
keja macam lyn nih..x de masa..kuar gelap..balik gelap..hujung2 minggu x lekat rumah ..tuh pasal dapor licin berkilat sbb jarang guna..

muahhaha!!

gb;

kalo dia cakap gt
mau mama dia pengsan 4-5 round x kebah2..huhuhu

zailamohamad said...

seb baik anak aku tak reti nak mengomen lagi..hahaha

littlehumblelynn said...

zaila,
Ko tggu sikit lgk.hehehe :-P

Lily@MamaZaraZareef said...

hehehe..oklah tu ..komen anak leh bagi mama die makin rajin nk ke dapur nanti..pastu ble anak sebut kat kawan2 die 'sedap tau mama kite masak'..kompemmmmmm bangga habis kan..ekekekekke.nway, nyum2 nmpak nasi ayam akak..sy pon dh lameeeeee sgt tk masak nasi ayam sndiri..=p

littlehumblelynn said...

Lily,

anak cakap gitu mmg buat sentap jerk..

apapun demi anak kan..kalo boleh sumer benda nak buat utk dia..