Pages

10 December, 2011

Pink again & again

sbnrnya misi mencari kasut utk auni

aku menyampah tgk selipar yg dia dok heret

nampak sgt x selesa pd kaki dia


konon2nya nk g beli hak elok,thn lama,thn lasak

aku heret masuk g Clarks

siap ukur kaki bagai

dah terberkenan sandal first shoes warna merah

paksa dia try

pakainya kejap at last dia leh ckp

'taknak kasut nih'


pilih yg lain,x mo jgk

alih2 dia suka selipar dia tuh jgk

xleh ler aku nk pakaikan dia kst comel2 tuh

mmg stok sempoi mcm mama

yg lgsg x suka pki kasut -x hbs2 sandal


so trn bwh g Bata

aku mmg nk carik sandal

sbb kaki sakit sggh pakai kasut terompah vincci tuh

kak ain pun menumpang paw mama kasut spsg

dan aku paksa carik sandal utk auni

mujur ada yg dia berkenan


total loss - RM122.95

utk 3 psg kasut


save jugak

compares dgn rega kasut di Clarks yg aku berkenan td

RM148.00


jd moral of the story

ikut je kehendak anak2 tuh

kalo aku beli jgk kasut td

byr mhl2 pun x guna kalo dia x nak pakai kan?


like mother like daughter

dia satu2nya ank aku yg mengikut acuan aku


fussy about cleanliness

and believe the less is always more


>_<


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

Kunang-Kunang said...

Betul tu, kalau kita beli ikut kemahuan dia, hingga rosak dia pakai.

littlehumblelynn said...

KAK Kunang-kunang;

mmgler kak..kalo beli ikut kehendak dia ..laju jer dia menyarung..kalo ikut kehendak kita..dibaling2 jerk...sabar je lah!