Pages

15 December, 2011

kata MASTERCHEF kan?

kena ganti baru ler nampaknya...


semalam aku balik-rumah mmg blackout
seluruh taman blackout
sabar je lah

mujur x lama
dlm 1/2 jam pas aku smp
dah terang semula

kata lohkong dia masak nasik goreng
waaa...ini sudah bagus
makan nasi goreng-sedaplah jugak
lohkong jenis jarang sgt2 masuk dapor memasak
bila dtg angin dia memasak-boleh lah tahan
boleh makan ler
wpun nasi goreng dia pi letak sayur kucai  buat jadi sayur
still sedap jugak!!

aku masuk dapor
ternampak papan pemotong aku
dah pecah jadi macam tuh sekali

terbahak2 aku gelak!!!

teringat ayat lohkong


"kata masterchef kan"

-kalo macam ni gaya masterchef papa..habisler reta mama..hahahahha..

apapun credit utk lohkong
sbb sudi masak dinner utk kami
tq yek..

Published with Blogger-droid v2.0.1

7 comments:

Imaan09 said...

hahaha.. ini y jenis tebal ke y nipis ni..?? klu tebal pun ini macam, mmg masterchef btul tu..!

bujal X said...

ni......potong ke tetak?

he~~

littlehumblelynn said...

lea;

ini yang jenis tebal tuh..x tau macammana dia buat boleh pecah gitu sekali..hahaha

bujalx;

aku ingat dia ingat dia Masterchef- itu pasal feeling memotong ala2 kungfu ..hehehhee

gadisBunga said...

seb baik tak goreng sekali dgn papan potong tu. hahaha!!!

zailamohamad said...

laki aku pon suka masak tapi memang jarang2 ah..masa aku pantang kot dia masakkan

ayu said...

huhu...mcm mana boleh jd mcm tu ??hehe

indahhouse said...

Salam kak,
Ops.. maaf, saya senyum panjang malam ni. :)
Gitulah kalau lelaki masuk dapur.