Pages

01 December, 2011

bila mood RAJIN aku datang singgah :D

abaikan gambar x semenggah - guna Tabby shj nih

menggigih masak spaghetti pagi2 buta
orang lain masak spaghetti 30minit
aku bantai sampai 45-50 minit

sebabnya ?

aku x paham nape lama sgt masa merebus spaghetti tuh
dlm paket tuh tulis sepuluh minit jek
aku dkt 40minit baru elok lembut spaghetti tuh

ke hamba silap baca??

cisss....

punyaler banyak..aku bawak g opis berbekas2
tp sedikit hampeh kuahnya x cukup pulak

outcome!!!

utk tekak aku--sedap je lah

utk org lain..wallahuallam

aku belasah guna sos prego jek
bantai campak daging kisar & cendawan butang

motif masak spaghetti pg2 buta
bila dok telek blog list yummylicious aku semalam

ada blogger masak spaghetti meatboal lagik
cisss...mmg mencabar keimanan!!

hebat betul penangan blog nih!!

esok..ada orang request masak lagik..
waaa kawan2 opisku..
tggu mood rajin datang balik yek..

kot dia nak u turn balik pg2 esok
huhuhuhu!!

5 comments:

zailamohamad said...

rajinnyaa..meh bagi sket:P

ayu said...

sesekali bila mood rajin menjelma kan..hehe

ibuafiqahhuzaifah said...

rajinnnya......

Lily@MamaZaraZareef said...

heee..memang rajin sbb siap bawak pi opis lagi yek..=D

Imaan09 said...

mood rajin klu dah datang mmg xbleh buat apa..tp klu xmau dtg pun xbleh buat apa jugak..haha..
bolognese, tabur oregano herbs lg sedap..!tp mahal laa itu herbs..