Pages

17 August, 2010

HAPPY BIRTHDAY SAYANG MAMA-my lil booboo AUNI IRDINA BINTI ROSMADI

Ten tiny little fingers that always want to play,
That never stop exploring the wonder of today.
Ten tiny little fingers that from the very start,
Will reach out for tomorrow yet always hold your heart.





Nama saya Auni Irdina binti Rosmadi.Hari ini saya berumur 1 tahun.Saya baru ada 2 batang gigi bawah,saya dah pandai cakap..baaa..baa..maaa..maaa..taaaaaaaaa..teeehhh..Saya tak pandai jalan lagik,baru meniti jerkk(saya lambat macam kak ain.kata mama)Saya suker minum susu..saya suker makan nasi,biskut+susu,ayam goreng...dan saya suker makan apa yang mama saya makan(selalu kena babab dgn mama sbb suker kutip segala menda masuk dlm mulut saya)

Kata mama ,hari nih besday saya.Tapi that day masa mama wat besday saya,beli kek utk saya..saya x sempat potong kek..x sempat tiup lilin..sbb saya ngantok sgt..(pity me).Saya suka hisap puting,saya ada bantal musyuk..ke hulu-ke hilir mesti ada 2 benda nih..kalo tidak mama saya yang akan bersilat dulu mencarinya sbbnya kalo takde saya akan menangis tahap gaban punya.

Hobi saya suker tarik rambut panjang kak ain,suker mengecek org mamam & main toys sama kak ain...dan yang paling terbaru saya suker mengemas almari kak ain...(tapi mama selalu babab saya bila saya kemas almari ......) saya hanya kuarkan sumer baju kak ain sepah kat lantai.......nanti mama mesti kemas balik masuk dlm almari pooh-pooh kak ain kan..

Oklah........saya dah ngantok.....hari nih saya batuk...saya selesema..satu malam saya susah tido(mama pun x boleh tido.......mama lagi ngantok meriba saya 1 malam)tadi mama dah bawak jupe doktor ,sian mama lambat masuk keja pulak..bye-bye!!

nukilan_si auni booboo

*************

untuk anak mama tersayang;

AUNI IRDINA BINTI ROSMADI

Selamat hari lahir yang pertama

semoga ALLAH memelihara kamu didunia sampai akhirat

mama & papa loves you so much

semoga cepat sembuh!!

***************


6 comments:

mekchu said...

selamat pagi bday girl (itu gmbr bgn pagi ke nak tido malam?) hehehe.. semoga jadi anak yg solehah & mendengar kata...

littlehumblelynn said...

mekchu,

tq..itu gambar nak tido ler tuh..tp mama ajak posing pulak..:)

Mama Qiestina said...

happy bufday dina :)

yay dah 1 tawonn..pasni qies pulak.
btw mama belikan cake tak?

littlehumblelynn said...

hai mama qiestina @ yatt,

tq...tq..dah beli ahad lepas kek nya.......yg tukang tiup & potong kakaknya si ain..huhuhu..kena beli lagik..ralat takdo gambor besday girl potong kek nih..

Elyn said...

happy birthday AUNI IRDINA!!

sedap nama. nnt kalau i ade anak pompuan nak tiru nama ni bule tak? hehehe

littlehumblelynn said...

elyn,

tq..boleh jerk..