Pages

17 August, 2010

dugaan ramadhan...... :(


semalam aku kelam-kelibut balik on time
wpun masuk lambat( aku malas nak ganti balik 40m tuh..)
nasibler boss nak membebel ke apa ke..
sampai umah bersilat kat dapur
masak ayam pedas,grg ikan kerisi & tumis sayor kobis

en papa still demam panas
still x larat nak posa
kesian en papa
dan lebih kesian ptg semalam baru perasan hp dia ilang
ntah mana letaknya
aaikkhhhhhhh hr tuh hp aku yg hilang..skrg dia pulak
apalah malangnya nasib kitorg nih

lepas berbuka bersilat dgn si ain & adiknya lak
si lil booboo ku batuk
tau jer lah kalo budak batuk,confirm akan muntah2 punya
sian dia.......tgh tido pun muntah
so malam td mmg sleepless night jugak
dah dia merengek sepanjang malam
minum susu sikit..........muntah..aduhai anakku..
adooooooooooiiiiiii..mata dah rupa mata panda
jadik pagi tadi bangun sahur kul 5.30am
nasib baik aku sorang jerk yg posa
en papa still demam panas lagik
so aku panaskan lauk berbuka tadi
bancuh teh-o 1 mug
makan ala 100m pecut
nasib baik x tercekik..huhuhu

pagi tadik
dkt 7.30 baru kuar umah hantar ank2 ke taska
si kak ain sibuk nak mandi air panas dulu
si adik pun aku mandikan dulu
smp taska dkt 7.50am
si adik meragam pulak
haaaaiiiiiiiii anak2 ku........

dan pagi nih
en papa yg hantar ke opis
tgk gaya nampak ok sikit dr semalam
tp badan still dedar' lagik
sian ini en papa.......
rasanya dia kata nak pg CELCOM retrieve new sim card by retain the same number

macam2 dugaan bulan posa nih
sabor jelah

ini petang teringin
nak masak nih
sempatlah hendaknya.............





senang jerk kan........
campak2 jer........
sedap x sedap belakang citer ok!!

pic:pak google




2 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam ziarah dan kenal.


mesti droplah sales hotel2 tu tahun ni.

ilahjy said...

t.kasih follower akak..tahniah wpun masih muda pandai masak ..akak masa seusia mu tak reti apapun..huhu..salam kenal..