Pages

30 August, 2010

back to work with no VOICE at all :(


hari nih hari 1 keja semula

setelah bercuti 5 hari EL

MC 2 harik

aku kembali bekerja dgn x berSUARA

aku batuk teruk..so mmg x bercakap hari nih

suara husky giler

ikut hati malas nak keja

tp kesian kat en boss lak

keja dah banyak yg tertunda sejak aku cuti that day


anak2 aku safely discharged sabtu lepas

demam mmg elok dah..

cuma auni masih batuk2 & flu lagik

aku cuma continue ubat2 dia kat umah


mak belum kuar ward lagik

semalam pg tgk dia

nampak segar sikit berbanding hari sblmnya

harapnya mak leh kuar ward hari nih

kesian kat mak..


esok cuti....harapnya dah recover ptg nih

aku banyak hal lagik yg x siap


to be truth shopping raya pun belum lagik.........

kat mana nak shopping pun x tau sejak2 demam nih

mood raya pun swing habis tahun nih


tgkler........esok lusa

kalo rajin nak ajak en papa pusing shah alam

kalo x rajin kita tido jer lah kat umah ok...




2 comments:

eus said...

salam.. alahai.. kesiannyer.. moga2 cpat sihat! aminnn...

mekchu said...

happy to hear lynn dah back to work.. bulan puasa ni lmbt skit nak elok suara tu.. kalo tak bleh minum air byk2 kan.. tak pe, u rowk!!!