Pages

19 November, 2010

mc...............mintak maafler boss..mmg x larat giler babas!!

malam tadi 12.40 t/malam
aku ke klinik idzham
badan mmg totally out-x larat sgt
amik temperature malam td baru 38.3
tp aku mmg totally lembik
smp klinik jupe doktor
dia bg ubat demam,antibiotik & ubat batuk
alhamdulillah pas makan antibiotik
baru rasa sedap badan
the best thing happen
mak dtg temankan aku bila aku bgtau aku demam
mak tlg masak..tlg mengemas umah aku yg bersepah bagai ni
dan siap masak karipap daging lagik!!
fav kak ain & en papa lah tuh..
mom is always become mom......

utk en boss
im just cant help it
terpaksa MC wpun separuh hati
tp aku mmg betul2 x larat hari nih
ini pun masih rasa sengal2 satu badan

bahana demam setahun sekali.........
mood......ke laut!!!!!!!!!!!!!!

rasa nak tido  aje.............
















5 comments:

gadisBunga said...

get well soon....
tapi kalau dah ada karipap tu alamatnya mmg cepat le baik...huuu~

ieda said...

rehat & minum air masak banyak2...cepat sembuh.

ayu said...

take care dear..moga cepat sembuh

kakyong said...

semoga cepat sihat.. Alhamdulillah ade mak dtg masak & tgk2 kan...

Jiey^Mien said...

Get well soon dear!!
Ian pun tgh selsema..
=(