Pages

16 November, 2010

discaj tapi takde perubahan ?

auni dah discaj
jauh disudut hati aku sgt bersyukur
tp bila keadaan dia masih sama spt hr pertama dia warded
masih lembik,diarrhea & vomitting lagik
aku x nampak relevannya doktor discajkan awal
dan akrg dia mula demam pulak
kata doktor muntah & cirit-birit
merupakan reaksi biasa utk tubuh badan menolak kuman/virus dlm badan
tapi kalo muntah non stop/begitu jugakdgn cirit-biritnya
dia jadi begitu lemah & lembik
aku x nampak kenapa perlunya dia didiscajkan begitu awal
dan kini auni mula demam mendadak
setelah beberapa hari kebah demamnya

bukankah perlu ada further diagnose
detail at least
dia boleh cakap..if still recurrent dtg semula kat A & E
kita admitkan semula
jadi smp bila nak berulang hospital
bagi aku x payahler menyusahkan org 2-3 kali nak dtg atas alasan yg sama
aku tawakal ajelah
aku opt to govt hospital sbb aku yakin ini bukan profit organisation
ada pakar terlatih
boleh dpt 2nd opinion
tp ternyata bukan selalu kita akan bernasib baik..

so aku akan closely monitor auni utk 48 jam 
kalo ternyata masih x jauh beza
aku akan pg semula..bahan cukup2..boleh?aci?

utk kawan2 yg singgah
selamat menyambut hari raya aidiladha!!
smg happy hendaknya disamping family terchinta!!

tahun ni insyaallah akan beraya di rumah bonda terchinta
belum start packing lagik
baru sibuk2 dgn auni yg x berenti2 poo-poo
sian anakku auni




special dedicated utk jiey: tq for sweet note ystdy..i/allah saya akan smp umah awak nanti..jupe Ian sekali..antara alasan utk tersenyum malam tadi!!awak sgt baik hati,jiey!!



auni,cepat sihat yea sayang..mama risau tgk auni!!pic taken at IKEA,last 2 week










6 comments:

Marsha~ said...

sana sini org cerita anak sakit.. anak2 sy pun sama daaa... tgh demam dan batuk teruk.. adusshhh

Lady of Leisure said...

ciannya, lady doakan moga cepat sembuh ya..

zailamohamad said...

moga cepat sembuh ya Auni, siaaan kalau tengok anak2 sakit, dengan kita2 sendirik akan rasa sakit;(

DrSinga said...

dah ok dah auni today?
hope everything ok...

littlehumblelynn said...

marsha,lady,zaila & dr;

adoikkh pening kepala dgn auni..alhamdulillah kurang diarrhea semalam..tp muntah masih ada lagik!!tq for concern!!

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

semoga cepat sembuh