Pages

31 May, 2010

blog ku pun bercutiiiiiiiii!!


bersawang dah blog ku ini
yes..........aku bukan blogger tegar yeK!!
blogging bagi aku hanya hobi shj
aku rajin hapdet blog di opis
kat umah aku malas
sbbnya lebih rajin melayan anak2ku
dan kalo ku layan lappy
anak2ku mesti nak macam2 that time
so hilang kosentrasi
by the way
seronok bercuti 3 hari
spend quality time with the family especially with both of my kids
kak ain demam since last wed
then aku pun MC last 27/5
sakit kepala tak hingat punyer...
migrain ke??
bila g klinik GP kata ur BP naik nih...
a good things happen
bila dgr my little boo boo
panggil aku "mama" semalam
alahai.........
seronok sgt aku rasa..
so boo boo ku boleh sebut mama diusianya 9bulan 2minggu
lambat rasanya kalo compared to kak ain dulu
boo boo lambat cakap
gg pun xde lagi
tp merangkak paling cepat
merata umah aku dia explore
aku x pakai walker utk dia
banyak x baik dr baiknya...
so utk boo boo mmg no WALKER at all
suker lak aku tgk dia
kejap jer hilang
kdg2 lepas smp ke dapur umah
nyaris2 nak masuk toilet pun ada gak..
jenuh nak mengejarnya
rasanya papa nak balik kg next week
mungkin aku akan amik cuti on 11/6
dan aku akan tgglkan anak2ku dgn papanya
spy boleh spend lama sikit di kg
since by 12/6
aku akan balik ke KL semula
sure aku yg plg sedih & sunyi kan.
teringat & rindukan anak2ku..
kesian aku kan...
aku xleh spend masa lama di kg
sinced aku mmg xde cuti
nak simpan cuti utk cuti raya & cuti kecemasan lain
so to be fair
kenalah sacrifice sikit
huhuhuhuuuuuuuuu...

2 comments:

ayu said...

sama la..
ayu pun bukannya blogger tegar..haha..
so, amacam..
dah g check ke..
dah fikir nak pakai apa utk family planning???
kebetulan,hari ni entry ayu berkisahkan family planning...jum la share bersama2 ye..

btw, selamat bercuti ye..huhu..siannya kena tinggalkan anak2...

littlehumblelynn said...

sob..sobb..sedihnya kena tgglkan anak2..en papa cuti sekolah 2 minggu..nasib baik nak balik 1 minggu jer..kalo x mahu meraung2 ku dibuatnya..

dah scan..fully aborted..rasanya mmg nak pki implanon dulu.......