Pages

12 May, 2010

UPDATE BESDAY SI AIN..

aku boleh terlupa nak update
ttg cerita masa sambutan besday ain
8-5-2010 yg lalu..
inipun aku teringat
bila terlihat gambar kek yg ku order
dr kak naz


http://kekcoklat-naz.blogspot.com

ada dlm entry terbarunya

disbbkan hp ku meragam
masa majlis tuh
aku x sempat tangkap gambar
nak melilau cari kamera
ntah mana ku campak kan
..

so maaf kak naz

ku paste kan aje rupa gambar kek doll kak ain dcn..





dan ini lak kek utk Hjh Ainee Mat
(emakku lah nih..)
yang sambut besday yg ke 61 pd hari yg sama gak




--->> sesapa nak order choc moist cake yg marvellous leh drop by ke blog yg ku paste diatas..sedap sgt!!

the besday okler

food dr caterer pun sgt ok..dan sgt banyak
siap leh wat tapau lagi

tp invitation x spt yg kujangka
ramai yg x turn up
due to heavy rain
so takde lah rezeki nampaknya

(x kisah pon..)


as long as majlis ku berjalan lancar...


yang paling happy tentulah si AIN DARWISYAH
dpt banyak present

yang paling penat
tentulah AKU kan..........

sbbnya kena mengemas sorang2
dah en papa melepek demam gt.

nasib baik pakai caterer
ada org tlg basuh pggn mangkuk
kalo x aku lak yg demam..

huhuhu!!

1 comment:

Wan said...

cantiknya kek doll tuh.. happy belated birthday, ain!