Pages

11 November, 2011

serba salah :-\

really cant decide anything yet ( >_<)

keadaan MIL masih spt semalam 
tiada banyak perubahan
esok sudah sabtu-lusa ahad


aku x tahu sampai bila akan disini
kos makin mencanak2 
udahler tgh bulan
terpaksa menyewa homestay/hotel kerana rumah SIL mmg betul2 sesak ramai org dr kg 
xkan nak paksa anak2 tido berdiri pulak
teringatkan kerja tertunggak di opis
teringatkan cuti yang tiada berbaki
teringatkan sms pada en boss yang tiada berjawab

marah ke dia aku amik cuti mengejut ?

aku rasa kalo keadaan MIL masih spt itu sehingga lusa
nak tak nak aku kena kembali ke KL
meneruskan t/jawab mencari rezeki
hujung minggu akan kembali semula ke sini

tapi serba x kena
hubby x beri apa2 kata putus
nak tgglkan anak2 sama lohkong disini -pun x kena jugak
CCU - tiada pelawat dibenarkan lagi2 kanak2
kalo lohkong mahu ke hospital
siapa pulak mau babysit anak2 di rumah?
mmg menyesakkan fikiran rasanya 

susah mau cakap
susah jugak nak bg sesiapa paham
kalo tidak duduk di tempat aku

hanya pd DIA tpt mengadu
smg ada jalan keluar pd setiap kesulitan
smg Allah permudahkan segalanya

we gonna hold a simple feast
for Yaasin recite at nearest mosque tonite

at last, mohon 1 minit masa anda
jika x keberatan
menyedekahkan sejambak doa buat mertuaku itu

disaat ini wang ringgit tidak lagi bermakna
hanya doa tulus ikhlas buat dia
smg di hari yang barakah ini

mak akan bukak matanya itu
tidak lagi diserang sawan berulang kali spt semalam
wpun matanya terpejam rapat

wallahuallam bswb






9 comments:

azam said...

insyaallah....mudah²an MIL cepat sembuh.....

Kami semua kat office doakan

Suliana said...

sabar ye kak lynn.. klu su pun berada di tmpt kak lynn, mmg dalam dilema.. sabar byk2, doa pada Allah. Moga Allah beri yang terbaik untuk kak Lynn sekeluarga..

Daddy Ziyyad said...

Bersabarlah. Ini ujian Nya.

Fitri Senin said...

bersabar

Arezee said...

Hanya kesabaran, kekuatan hati, doa dan tawakal jadi peneman...insyaallah kami doakan dari sini... amin...

Tabahkan hati.. kuatkan semangat adikku...

ayu said...

bersabar ye lynn..berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.. semoga MIL cepat sembuh ye...dari jauh kami berdoa beramai2..

secangkir madu merah said...

bersabar adalah ubat segala masalah yang ditempuh, Lyn... akak mendoakan agar MIL lyn akan segera sembuh.. byk2 berdoa pada Allah..

ibuafiqahhuzaifah said...

kalau diberi pilihan camni hanya pada Allah jer kita minta petunjuk lyn..
Hanya pada DIAlah tempat kita mengadu..

littlehumblelynn said...

Abg azam,
tq abe:-P

sue,
tq dik.doakan yea.

Drdaddy,fitri senin,
selain doa ,sy hanya ada sabar dn masih mencari makna tabah.doakan yer

Along,
its been so hard to go through this.
Doakan mak madi yek.kesian sgt2 tgk dia.sedih aku.

Ayu,
tq .doa ayu sgt lyn hargai.Allah jua yg dpt mblsnya.

Kak yatie @scm,
tq kak.smg ujian ini ada tersembunyi rahmat dsebaliknya.

Irnie,

yea,pd Allah je sy mintak.mg permudah segalanya.ssh hati ni Allah jer yg tahu.