Pages

09 November, 2011

dah pandai merajuk tau (>_<)

semalam aku balik keja sedikit lewat
si kecik auni dah pandai merajuk tau !
sikit pun dia x tegur aku
dok berkepit dgn papa dia
senyum pun idak
sengih jauh sekali

selalu kalo aku balik
manja mengada semacam
menyanyilah..cium pipi aku lah..peluk2lah
mulut becok macam bertih jagung
mengadu itu ini
semalam obvious merajuk sbb aku balik lewat

aku pun dasar malas nak layan
buat x tahu jerk
dah panggil wat x reti
dah nyanyi2 wat bodo jugak

tgk dia tergolek kat monty lion ni
rasa nak tergelak pun yea jugak


masamnya muka dia :-))


mesti godek dr stor ni bawak keluar
bertuah punya anak !!

tapi bila aku sibuk nak makan
dan..dan...panggil mama..mama
mengada2 mintak dukung
haaaaaaaaaiiiler anak..kukunyah2 jugak kamu ni

anak sapa lah tu kan??

mmg food lover macam mama
pantang tgk makanan..

mengangga sajer..


mode : mencarik senyum di kala duka..baru dpt berita mak mertua warded di HTAA Kuantan due to chronic asthma..x tahu m/mana lagik ni..cuti tiada berbaki --apapun tggu update dr ipar duai disana..

6 comments:

Imaan09 said...

amboihh cik auni..
kesian nya MIL kak lind..smoga ok semuanya..

zailamohamad said...

sabar Lynn, dugaan semua tu..moga MIL Lynn ok

mzhany said...

banyakkan bersabar yer kaklyn...

ayu said...

auni..manjanya...hehe

moga MIL lynn cepat sembuh ye

kakyong said...

anak2 memang macma tu... ;)

semoga mak mertua lynn kembali sihat.. Amin

Lily@MamaZaraZareef said...

hehe..macam2 keletah auni..pndai merajuk ngan mama tp nmpak makanan terus cair yek..=p..nway, hope MIL kak lynn cepat sihat yek..